کد خبر: 5363| تاریخ انتشار: یـک شنبه ، ۱۷ شهریور سال ۱۳۹۸ | ساعت ۱۴:۸:۰ | تعداد بازدید: ۶۴۱۷

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: این مدال خدمت به خادمان اباعبدالله(ع) که بر گردن ما و شما انداخته‌اند بسیار ارزشمند است و باید قدر آن را بدانیم.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با حضور در اهواز، از اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان بازدید کرد و از نزدیک در جریان آخرین تحولات و اقدامات این اداره کل قرار گرفت.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی پس از بازدید از قسمت‌های مختلف اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان در جلسه‌ای با حجت‌الاسلام نبی‌زاده مدیر کل تبلیغات اسلامی این استان، در جریان اقدامات انجام شده در حوزه فرهنگ تبلیغی این استان در ماه‌های اخیر و به‌ویژه بحث پساسیل قرار گرفت.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: محرم از بهترین موسم‌ها برای خودسازی است، مرور این جمله که «من کجای سپاه حسینم» واز قدیم در هیئت‌ها و مراسم رایج بود، می‌تواند مقدمه خوبی برای خودسازی و تضرع به درگاه خداوند باشد.
این عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: چه خوب است که در احوال خودمان بی‌اندیشیم و بررسی کنیم که چه جایگاهی در سپاه اباعبدالله (ع) داریم و بزرگان نیز تأکید کرده‌اند که حتی در این زمان نیز می‌توان به باطن عاشورا و کربلا راه پیدا کرد.
حجت‌الاسلام قمی در پایان سخنان خودگفت: این مدال خدمت به خادمان اباعبدالله (ع) که بر گردن ما و شما انداخته‌اند بسیار ارزشمند است و باید قدر آن را بدانیم. همواره باید حامی و گره‌گشای یکدیگر در مساجد، هیئات و جامعه باشیم و ببینیم برای این مردم مؤمن چه خدمتی از دست‌مان بر می‌آید که انجام دهیم.

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7