کد خبر: 21620| تاریخ انتشار: یـک شنبه ، ۱۳ آذر سال ۱۴۰۱ | ساعت ۱۴:۱۰:۰ | تعداد بازدید: ۳۴۷

وزیر آموزش و پرورش بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های دانش‌آموزان در پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت تاکید کرد.
یوسف نوری در گردهمایی معاونین پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع ادارات کل آموزش و پرورش استان‌های کشور که در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد، اظهار کرد: در آموزش و پرورش مهم این است که تکلیف خود را به خوبی انجام دهیم لذا اعتقاد دارم این مجموعه باید علمی و سرشار از تجربه اداره شود.
نوری خطاب به معاونین پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع ادارات کل آموزش و پرورش استان‌های کشورگفت: بخش مهمی از آموزش و پرورش شما معاونان هستید؛ باید در آموزش و پرورش یک آرایش درست و منطقی داشته باشیم تا همکارانمان بتوانند عملیات کنند.
وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: در نظام آموزش و پرورش کشور باید به بهره‌وری توجه کنیم و اثربخشی کارهایمان را دریابیم. بهره‌وری کارایی و اثربخشی را شامل می‌شود لذا باید به آن توجه کرد. متولی و تنظیم‌گر این امر شما معاونان هستید.
وی در ادامه عنوان کرد: لازم است از ظرفیت‌هایی مانند ظرفیت دانش‌آموزان استفاده کنیم. بازنشستگان و پیشکسوتان، عزیز ما هستند باید به مطالبات آنان توجه ویژه داشته باشیم.
نوری گفت: باید بر روی حکمرانی کار کنیم؛ همچنین باید بر روی موضوع فناوری اطلاعات و ارتباطات تمرکز داشته باشیم. مشارکت عمومی و خصوصی نیز کاری است که باید معاونان برنامه ریزی و توسعه منابع انجام دهند.
وزیر آموزش و پرورش بر نقش موثر خیرین در حوزه معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع تاکید کرد و به معاونان حاضر در این گردهمایی گفت: از مردم و دانشگاهیان برای انجام کارها کمک بخواهید با ایجاد یک شبکه و راه اندازی یک نظام شبکه ای، کارها را پیش ببرید.
وی ادامه داد: درباره موضوع مسکن و بیمه فرهنگیان اقدامات خوبی انجام دهید ما نیز از اقدامات پشتیبانی و حمایت می‌کنیم؛ همچنین پروژه های نیمه تمام را با مشارکت تمام کنید.
نوری افزود: امیدواریم در این معاونت شاهد چرخش خوبی باشیم چراکه با ایجاد یک گروه منسجم و متخصص کارها به خوبی پیش خواهد رفت.

منبع:روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7