کد خبر: 7299| تاریخ انتشار: چهارشنبه ، ۶ آذر سال ۱۳۹۸ | ساعت ۱۲:۴۴:۰ | تعداد بازدید: ۲۵۷۰

وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه همه فیلم‌های در حال تولید و ساخت برای شرکت و حضور در جشنواره فیلم فجر امسال، از سراسر کشور ثبت نام کرده اند، گفت: شرایط یک جشنواره خوب در حال تحقق یافتن است.
سید عباس صالحی روز چهارشنبه در حاشیه نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهارکرد: ساز و کارها برای برگزاری سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر به خوبی در حال فراهم شدن است و شرایط خوبی داریم.
وی افزود: همه فیلم هایی که در حال تولید هستند برای حضور در جشنواره ثبت نام کرده اند و انتظار داریم جشنواره فجر به عنوان یک جشنواره ملی کشور در حوزه سینما به خوبی رقم بخورد.
عضو کابینه دولت دوازدهم در ادامه همچنین درباره برنامه‌های این وزارتخانه در بودجه سال آینده، اظهارداشت: بیشتر مسائلی که در نشست هیات دولت مطرح شد مربوط به موضوعات و مباحث کلان بودجه بود و لذا صحبتی درباره مسائل تفصیلی اتفاق نیفتاد.
صالحی ادامه داد: بحث درباره منابع درآمدها و مصارف بیشتر مدنظر بود و ازاین رو تا این موضوعات مشخص نشود، چشم انداز موضوعات مختلف از جمله مباحث فرهنگی مشخص نخواهد شد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به خبرنگاران تاکید کرد: اجازه بدهید مباحث ریز بودجه فرهنگی و هنری که مشخص تر شد در آینده اطلاع رسانی و توضیحات لازم ارائه شود.

منبع:ایرنا

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7