کد خبر: 20084| تاریخ انتشار: چهارشنبه ، ۲۴ فروردین سال ۱۴۰۱ | ساعت ۱۴:۲۶:۰ | تعداد بازدید: ۴۶۴

کارگاه علمی فلسفه معنویت و نظریه سلامت معنوی با ارائه آیت الله علی اکبر رشاد رییس شورای حوزه‌های علمیه استان تهران در سال جدید برگزار می‌شود.


بنا بر این گزارش، به همت مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه استان تهران، با مشارکت پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و فرهنگستان علوم پزشکی، برای نخستین بار کارگاه علمی فلسفه معنویت و نظریه سلامت معنوی با ارائه آیت الله علی اکبر رشاد ویژه استادان حوزه های علمیه براردان و خواهران استان تهران برگزار می شود.
این کارگاه به صورت حضوری بعد از ظهرهای شنبه، ۲۷ فروردین،‌ ۱۰ و ۲۴ اردیبهشت و ۷ خردادماه سال جاری از ساعت ۱۵ تا ۱۸ برگزار می شود. نخستین جلسه این کارگاه نیز اسفندماه سال گذشته برگزار شده بود.

لازم به ذکر است کارگاه سلامت معنوی در سال جدید به میزبانی موسسه آموزش عالی حوزوی امام رشا(ع) تهران به آدرس بزرگراه شهید باقری شمال، خیابان استقلال شرق، خیابان شهید بردران قزوینی شمالی(خیابان توحید شمالی)، جنب شهرک پارس، پلاک 3 برگزار خواهد شد. همچنین علاقمندان(فقط شهرستانی ها) می توانند از طریق ادوب کانکت با ترافیک رایگان و با لینک (Meeting.iict.ir/salamat) در کارگاه بصورت مجازی حضور پیدا کنند.

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7