کد خبر: 19143| تاریخ انتشار: سـه شنبه ، ۲۳ آذر سال ۱۴۰۰ | ساعت ۱۰:۵:۰ | تعداد بازدید: ۸۳۳

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی حوزه‌های علمیه خواهران بازدید کرد.
حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی بعدازظهر دوشنبه ۲۲ آذرماه ۱۴۰۰ با حضور در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی این نهاد حوزوی بازدید و در جریان فعالیت‌های پژوهشی طلاب و اساتید قرار گرفت.
در این بازدید حجت الاسلام نظرزاده، رئیس مرکز برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی و تعداد دیگری از مدیران دفتر تبلیغات اسلامی حجت الاسلام والمسلمین واعظی را همراهی می کردند.
حجت الاسلام والمسلمین واعظی در این بازدید، برپایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی حوزه های علمیه خواهران را مهم ارزیابی کرد و گفت: برپایی چنین نمایشگاه هایی نشان دهنده فعالیت های فاخر علمی طلاب و اساتید خواهر حوزوی است.
وی اظهار داشت: حجم آثار پژوهشی طلاب و اساتید خواهر، نوید آینده علمی خوبی را می دهد و امیدواریم روز به روز شاهد آثار چاپ شده بیشتری از طلاب حوزوی باشیم.
رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با بیان این که فعالیت های پژوهشی حوزه های علمیه خواهران در عرصه های اجتماعی بسیار تأثیرگذار خواهد بود، خاطرنشان کرد: نیاز است این فعالیت ها به صورت مستمر و با سرعت بیشتری دنبال شود تا در آینده شاهد رشد چشمگیر این فعالیت ها باشیم.
وی ادامه داد: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم آمادگی همکاری های پژوهشی با حوزه های علمیه خواهران در جهت ارتقاء طلاب و اساتید خواهر حوزوی را دارد.
در این بازدید که حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت پور مدیر حوزه های علمیه خواهران نیز حضور داشت، خانم فاطمه کبری متولیان معاون پژوهش حوزه های علمیه خواهران به تشریح فعالیت های پژوهشی طلاب و اساتید خواهر پرداخت.
گفتنی است، نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی حوزه‌های علمیه خواهران ۲۱ آذرماه طی مراسمی افتتاح شد و تا ۲۴ آذرماه ۱۴۰۰ پذیرای بازدید عموم علاقه مندان است.
افراد برای بازدید از این نمایشگاه می توانند از ساعت ۸ تا ۱۴ و ۱۴:۳۰ تا ۱۷ به نشانی قم، بلوار محمد امین(ص)، نبش کوچه ۵۱، طبقه همکف، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران مراجعه کنند.

منبع:خبرگزاری حوزه

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7