کد خبر: 10747| تاریخ انتشار: دوشـنـبه ، ۱۸ فروردین سال ۱۳۹۹ | ساعت ۱۳:۳۸:۰ | تعداد بازدید: ۲۲۶۹

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: تمام ظرفیت این سازمان در ابعاد مختلف رسانه‌ای، فضای مجازی و غیره می‌بایست قرآن کریم باشد و همه مسئولان قرآن را محور برنامه‌ریزی خود قرار دهند.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در دیدار با مدیر شبکه قرآن و معارف سیما، عنوان داشت: اهتمام به تبیین اجتماعی اسلام ناب حول محور قرآن مهم‌ترین مأموریت سازمان تبلیغات اسلامی است همچنین تمام ظرفیت این سازمان در ابعاد مختلف رسانه‌ای، فضای مجازی و غیره می‌بایست قرآن کریم باشد و همه مسئولان؛ قرآن را محور برنامه‌ریزی خود قرار دهند.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی ابراز امیدواری کرد با هم افزایی مؤثر و قدرتمند و با همکاری شبکه قرآن و معارف سیما یک اتفاق مبارک در گفتمان قرآنی کشور رخ دهد.
جواد شیخ اکبری مدیر شبکه قرآن و معارف نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از برنامه‌های شبکه قرآن و معارف سیما از آمادگی این شبکه با سازمان تبلیغات اسلامی برای برنامه‌ریزی و ساخت برنامه‌های فاخر قرآنی و معارفی حول مباحث مقاوت، صبر و استقامت در قرآن خبر داد.
دبیر شورای معارف سیما همچنین از هماهنگی بین شبکه قرآن و معارف سیما با سازمان دارالقرآن الکریم برای ساخت ویژه برنامه سحرگاهی ماه مبارک رمضان با محتوا و مضامین قرآنی و معارفی با موضوع استقامت در قرآن تاکید کرد.
در این جلسه که حجت‌الاسلام مهدی اخوان رئیس سازمان دارالقرآن الکریم حضور داشت، مقرر شد تفاهم نامه‌ای با رویکرد سند اجرایی و راهبردی اندیشه‌ورز برای اقدامات و برداشتن گام مؤثر در زمینه ترویج فرهنگ قرآنی نوشته شود.

منبع:روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7