کد خبر: 4441| تاریخ انتشار: شــنـبـه ، ۱ تیر سال ۱۳۹۸ | ساعت ۱۳:۵۶:۰ | تعداد بازدید: ۷۳۲۰

رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره به ضرورت توسعه همکاری های دفتر تبلیغات اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی گفت: یکی از تأکیدات رهبر انقلاب در دیدار با مدیران این دفتر، توسعه این همکاری و استفاده از ظرفیت ها بوده است.
حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی" رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم" در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی" سازمان تبلیغات اسلامی" تصریح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی دارای ظرفیت و پتانسیل بالایی  بوده و شبکه گسترده ای را در سراسر کشور ایجاد کرده است.
وی افزود: این پتانسیل بالا اگر خوب تغذیه و جهت دهی شود و از نیروهای با انگیزه استفاده گردد، قطعاً آثار بسیار مثبتی را خواهد داشت و دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نیز وظیفه می داند که در این زمینه کمک های لازم را داشته باشد.
رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره به حُسن همکاری دفتر تبلیغات اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی در دوره مدیریت حجت الاسلام والمسلمین خاموشی و تقدیر از زحمات ایشان ادامه داد: انتظار می رود تا در دوره جدید تعاملات میان دو مجموعه گسترش یابد.
وی با اشاره به دیدار مدیران دفتر تبلیغات اسلامی با رهبر معظم انقلاب اسلامی در دی ماه سال گذشته تصریح کرد: یکی از تأکیدات ایشان در این دیدار، استفاده از ظرفیت های سازمان تبلیغات اسلامی و توسعه همکاری ها با این سازمان بود که بر اساس وظایف قانونی و همچنین تبعیت از فرامین رهبری، در عرصه های مختلف آماده همکاری با سازمان هستیم.
حجت الاسلام والمسلمین واعظی با بیان اینکه از انتصاب مدیران و نیروهای جوان در آن سازمان استقبال می کنیم، اظهار داشت: تشکیل کمیته مشترک برای شناسایی ظرفیت های هر دو مجموعه امری ضروری است و امیدواریم نتایج این کمیته در اسرع وقت منجر به تعیین همکاری های جدید مشترک و استفاده بهینه از منابع گردد.
* ضرورت مهندسی تصویر حضور طلاب در رسانه ملی
حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی نیز در ابتدای این دیدار با بیان اینکه همکاران دفتر تبلیغات اسلامی بحمدالله افرادی فاضل هستند، تصریح کرد: دفتر تبلیغات اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی همواره از گذشته با هم پیونده خورده اند.
وی با ابراز امیدواری جهت انعقاد تفاهم نامه همکاری میان دو مجموعه افزود: با توسعه همکاری ها می توان از ظرفیت مبلغان اعزامی به نحو مطلوب تری استفاده کرد و جامعه نیز نیازمند حضور مبلغان با علم و تجربه است.
رییس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به ضرورت ایفای نقش درست رسانه در تبلیغات اسلامی گفت: باید با مهندسی تصویر حضور طلاب در رسانه ملی، واقعیات فضل حوزویان را به جامعه منعکس کنیم.
* دفتر تبلیغات اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی به هم پیونده خورده اند
حجت الاسلام والمسلمین سعید روستاآزاد "معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم" نیز در این دیدار با بیان اینکه دفتر تبلیغات اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی به هم پیونده خورده اند، اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی نیازمند مبلغان اعزامی دفتر است و دفتر نیز بدون همکاری سازمان نمی تواند مبلغان خود را اعزام و سازماندهی مطلوب کند.
وی خاطرنشان کرد: کارهای مشترکی داریم که باید تقسیم کار مناسبی صورت گیرد تا تداخل پیش نیاید و با همکاری های مشترک شاهد تبلیغ مؤثرتر در جامعه باشیم.
منبع: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7