کد خبر: 4251| تاریخ انتشار: شــنـبـه ، ۲۸ اردیبهشت سال ۱۳۹۸ | ساعت ۹:۴۱:۰ | تعداد بازدید: ۷۷۷۸

رئیس سازمان جهاددانشگاهی گفت:برخی از نهادها هنوز به دنبال واردات محصولات خارجی هستند و می خواهند گشایشی در روابط خارجی شود تا آزادانه به خارج از کشور رفته و از آنجا نیازهای خود را خریداری کنند.
حمیدرضا طیبی رئیس سازمان جهاد دانشگاهی، درباره سرنوشت ۱۰ طرح فناورانه این نهاد که پیش از این با حضور معاون اول رئیس‌جمهور رونمایی شد؛ گفت: برای این طرح ها جلسات متعددی را با نهادهایی که می توانستند از فناوری طرح ها استفاده کنند، داشتیم. این جلسات منجر شد تا برای کاربردی شدن طرح ها با زیرمجموعه های نهادها نیز  نشستی داشته باشیم که امیدواریم نتیجه آن را هرچه سریع‌تر ببینیم.
وی افزود: دستگاه‌های مرتبط با طرح فناورانه، برای استفاده از این طرح ها اعلام نیاز کردند اما این موضوع، موضوعی زمان بر است و هنوز در برخی از حوزه ها، شرکت ها و نهادها علاقه ای به استفاده از تولیدات داخلی نیست.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در ادامه بیان کرد: برخی از نهادها هنوز به دنبال واردات محصولات خارجی هستند و می‌خواهند گشایشی در روابط خارجی شود تا آزادانه به خارج از کشور رفته و از آنجا نیازهای خود را خریداری کنند.
وی تأکید کرد: امیدواریم تغییر نگرش در افکار روسای چنین نهادهایی به وجود بیاید و تا چهار ماه آینده تحولات خوبی در استفاده از توانمندی های داخلی و حتی شروع و اجرای طرح های جدید صورت بگیرد.

منبع:فارس

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7