کد خبر: 24711| تاریخ انتشار: سـه شنبه ، ۱۴ فروردین سال ۱۴۰۳ | ساعت ۲۳:۸:۰ | تعداد بازدید: ۱۸۵۸

استاد رشاد در پی حمله‌ی تروریستی رژیم سفاک صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت سردار سرلشگر محمدرضا زاهدی و سردار محمدهادی حاجی رحیمی، تصریح کرد: مسئول واقعی این جنایت وحشیانه آمریکای جبار و غدار است.
به گزارش مرکز رسانه و روابط عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی، استاد علی اکبر رشاد رئیس شورای مدیریت حوزه علمیه استان تهران و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی بر «وجوب عقلی و شرعی توسعه‌ی میدانی جبهه‌ی مقاومت و امتداد عمق راهبردی و تقویت اقتدار نظامی کشور و دست‌یابی جمهوری اسلامی به سلاحهای پیشرفته و بازدارنده» تاکید کرده .
متن پیام به شرح زیر است:
وَ لاتَحسبنّ الّذین قُتِلوا فی سبیلِ الله امواتاً بل احیاءٌ عندَ ربّهِم یُرزَقون (آل‌عِمران: ۱۶۹).
«گریزد از صف ما هر که مرد هیجا نیست / کسی که کشته نشد از قبیله ما نیست»
سردار سرلشگر پاسدار محمدرضا زاهدی و سردار سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی و همرزمان آنان طی حمله‌ی تروریستی رژیم جعلی و جلاد صهیونیستی در سالروز شهادت امیرالمؤمنین (ع) به مولای شهیدشان پیوستند. «طُوبَی لَهُمْ وَحُسْنُ مَآبٍ».
رژیم متزلزل و مشرف به مرگ اسرائیل بدون هدایت و حمایت دولت ضدبشری آمریکا هرگز جرئت و جربزه‌ی ارتکاب چنین جنایاتی را ندارد؛ مسئول واقعی این جنایت وحشیانه آمریکای جبار و غدار است و با ادعای دروغین عدم اطلاع از این عملیات تروریستی، نمی‌تواند خود را از عواقب این جنایت نجات دهد و باید توان آن را بپردازد. و رژیم جعلی نیز منتظر تنبیه و انتقام از سوی دلیرمردان جبهه‌ی مقاومت باشد. «وسیعلم الّذین ظلموا ایّ منقلب ینقلبون»
اما در این میان آنچه مایه‌ی تاسّف و تعجّب مضاعف است مسخ شدن انسان عصر ما و رفتار دوگانه و بی تفاوتی دولت‌های مدعی حقوق بشر و غیرت‌باختگی برخی رژیمهای عرب و مسلمان است که طی چندین ماه است بدون اقدام مؤثر، تماشاچی صحنه‌های جنایات ضد انسانی آمریکای جبار و اسرائیل وحشی هستند. این حقیقت تلخ ضرورت عقلی و شرعی توسعه‌ی میدانی جبهه‌ی مقاومت و امتداد عمق راهبردی و تقویت اقتدار نظامی کشور و دست‌یابی جمهوری اسلامی به سلاحهای پیشرفته و بازدارنده را مبرز و مبرهن می‌دارد.
اینجانب از سوی خود و ارکان حوزه‌های علمیه‌ی استان تهران، این سوگ دردناک را به محضر حضرت بقیة الله الاعظم (عج) و نیابت عامه‌ی او، زعیم حکیم امت حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (دام ظله)، ملت انقلابی، سپاه قهرمان و خانواده‌ی ارجمند شهیدان این فاجعه، تهنیت و تسلیت عرض کرده، برای آنان مغفرت و سکونت در جوار شهدای عاشورا مسالت می‌کنم. اللهمّ ارزقنا توفیق الشّهاده فی سبیلک بین یدی ولیّک.

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7