کد خبر: 14564| تاریخ انتشار: یـک شنبه ، ۲۳ شهریور سال ۱۳۹۹ | ساعت ۱۱:۳۹:۰ | تعداد بازدید: ۲۱۳۵

رئیس شورای حوزه‌های علمیه استان تهران و مؤسس و رئیس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در این پیام تاکید کرده است که: این استاد متعهد و انقلابی از شیفتگان حضرت امام خمینی (قدّس سرّه) و مدافعان آرمانهای انقلابی امامین انقلاب و از زنان پیشکسوت در نهضت اسلامی بشمار بود.
متن پیام آیت الله رشاد بشرح زیر است:
انا لله و انا الیه راجعون.
خبر رحلت بانوی فاضل و فرهیخته، خلیق و خدوم، استاد سرکار خانم دکتر طوبی کرمانی (قدّس الله سرّها) مایه‌ی تاثر و تاسف شدید این‌جانب شد. آن شخصیت پرتلاش و دردمند، در عرصه‌ی علم نافع و عمل صالح منشا آثار و خدمات ارزنده‌ی بسیاری بود. دانشگاه و حوزه، بعثه مقام معظم رهبری و مجمع جهانی تقریب بین مذاهب، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و شورای فرهنگی اجتماعی زنان، کمیسیون بانوان و جوانان مجمع تشخیص مصلحت نظام و شورای خیرین سلامت کشور، شورای سیاستگذاری زنان اهل بیت(ع)، کنفرانس‌ها و مجامع بین‌المللی،همه و همه، صحنه‌ها و سنگرهایی بود که این بانوی فرهنگ‌ور و فرهمند در آنها در جهت توسعه‌ی معارف قرآن و ترویج تعالیم اهل‌بیت (ع)، تحکیم مبانی انقلاب و حمایت از نظام اسلامی، خدمات خالص و ماندگار فراوانی ارائه کرد. این استاد متعهد و انقلابی از شیفتگان حضرت امام خمینی (قدّس سرّه) و مدافعان آرمانهای انقلابی امامین انقلاب و از زنان پیشکسوت در نهضت اسلامی بشمار بود.
این کمترین که طی سنوات متمادی وی را از نزدیک می‌شناختم، شهادت می‌دهم که او نمونه‌ی یک بانوی متقی، متعهد، فاضل و فرهیخته‌ی طراز عصر بود.
این­جانب از بارگاه بلند باری برای آن فقیده سعیده رحمت واسعه‌ی الاهی و حشر با حضرت صدیقه‌ی طاهره (س)، و برای بازماندگان سوگوار خاصه همسر گرامی و دو فرزند بزرگوارش، صبر و اجر مسئلت دارم.
علی­ اکبر رشاد
۲۲/۶/۱۳۹۹ مطابق بیست و سوم محرم ۱۴۴۲

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7