کد خبر: 11013| تاریخ انتشار: یـک شنبه ، ۷ اردیبهشت سال ۱۳۹۹ | ساعت ۱۷:۲۲:۰ | تعداد بازدید: ۲۲۹۶

آیت الله رشاد گفت: آیت الله امینی عمر بلند و بابرکت خویش را در کنار پیشگامان انقلاب صرف مبارزه با نظام ستمشاهی و خدمت گزاری به انقلاب اسلامی کرد.
 در پی درگذشت آیت الله ابراهیم امینی، آیت الله رشاد رییس و موسس پژوهشگاه به مناسبت رحلت این فقیه پارسا و آزاده پیامی صادر کرد.
متن این پیام بدین شرح است:
إنا لله وإنا الیه راجعون
با کمال تاسّف و تاثّر مطلع شدیم فقیه پارسا و آزاده، یار دیرین حضرت امام خمینی (قدّ) و همراه صادق رهبر معظم انقلاب اسلامی (دام ظلّه) حضرت آیت الله ابراهیم امینی (طاب ثراه) دار فانی را وداع گفته اند.
ایشان که از تلامذه ی حضرت امام خمینی و علامه طباطبائی (قدّس سرّهما) بود، عمر بلند و بابرکت خویش را، در کنار پیشگامان انقلاب صرف مبارزه با نظام ستمشاهی و تحمل زندان و تبعید در آن دوران سیاه، و خدمات ارزنده در سنگرهای گوناگون انقلاب و نظام اسلامی در دوره پیروزی کرد، الحق او از هیچ تلاشی در پشتیبانی از رهبری حضرت امام خمینی (قده) و آرمانهای انقلاب اسلامی و همراهی رهبر معظم انقلاب دریغ نکرد.
اینک این ضایعه ی مولمه را، از سوی خود و شورا و مرکز مدیریت حوزه علمیه ی استان تهران، ونیز مسئولان و مدبران پژوهشگاه، به محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی (دام ظله)، حوزه های علمیه، شاگردان و فرزندان سوگمند آن شخصیت خلیق و خدوم تسلیت عرض کرده، از بارگاه باری برای بازماندگانش صبر و سلامت، و برای آن فقید سعید، غفران و حشر با اولیاء را مسئلت می دارم.
علی اکبر رشاد

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7