کد خبر: 23524| تاریخ انتشار: پنـج شنبه ، ۱۸ آبان سال ۱۴۰۲ | ساعت ۹:۱۵:۰ | تعداد بازدید: ۱۱۸۶

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به جنگ غزه و انتقاد از مواضع کشورهای غربی بیان کرد: پاداش مقاومت مردم فلسطین و نتیجه حماقت نتانیاهو، سقوط رژیم صهیونیستی است، یکی از پیش‌بینی‌های امام(ره) هم این بود که اسرائیل از صحنه روزگار محو می‌شود.
دکتر منصور کبگانیان، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در گفت‌وگو با مرکز رسانه و روابط عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به مسئله غزه و منطقه آسیا اظهار کرد: اتفاقات غزه دو روی سکه دارد، یک روی سکه مصائبی است که به ملت فلسطین وارد شده و اکنون به اوجش رسیده است، صهیونیسم جهانی بدون کوچکترین رحم زنان و کودکان را به خاک و خون کشیده است اما مردم فلسطین مردانه جنگیده‌اند.
وی افزود: در این میان برخی از کشورها فقط بیانیه می‌دهند اما جمهوری اسلامی ایران برای نمایان شدن جنایات رژیم صهیونیستی شبانه‌روز کار می‌کند و این موضوع در همه سطوح مدیریتی دنبال می شود.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی روی دیگر سکه جنگ غزه را حماسه آفرینی عجیب مردم فلسطین دانست و ادامه داد: در تاریخ انقلاب اسلامی، زمانی که کشتار جمعی در 17 شهریورماه در دستور کار قرار گرفت، ارزیابی همه نشان می‌داد که سقوط شاه نزدیک است.
دکتر کبگانیان ادامه داد: متاسفانه برخی از کشورها برای حضور مردم در راهپیمایی اعتراضی جریمه در نظر گرفته‌اند، مردم ما باید در جریان این رویکردها باشند و در کتابها و رسانه‌ها به این موضوع اشاره شود. با این حال پاداش مقاومت مردم فلسطین و نتیجه حماقت نتانیاهو، سقوط رژیم صهیونیستی است، یکی از پیش‌بینی‌های امام(ره) هم این بود که اسرائیل از صحنه روزگار محو می‌شود.

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7