کد خبر: 10215| تاریخ انتشار: یـک شنبه ، ۲۷ بهمن سال ۱۳۹۸ | ساعت ۱۴:۱۵:۰ | تعداد بازدید: ۲۹۲۴

حجت‌الاسلام محسن قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور: مهارت حلقه مفقوده علم و دانش کشور است و قران مهارت‌های لازم در زندگی را به درستی بیان کرده است.
حجت‌الاسلام محسن قرائتی در نخستین همایش بیانیه گام دوم انقلاب در طلیعه تمدن اسلامی افزود: مهارت حلقه مفقوده علم و دانش کشور است و قران مهارت‌های لازم در زندگی را به درستی بیان کرده است.
وی ادامه داد: قران بسیار با حساب و کتاب به روح انسان و نوع عملکردش اشاره دارد، باید اهداف و برنامه ریزی‌های ما به قران برگردد و گرنه این برنامه‌ها کمکی به پیشرفت ما نخواهد کرد.
وی با بیان اینکه کشور ما قفل شده است، چون روحانی‌های ما نواب صفوی و کت و شلواری‌های ما شهید رجایی نیستند، ادامه داد: من خودم ریل گذاری‌ها را، چون قبول نکردم توفیق داشتم، نه حرف حوزه و نه حرف دانشگاه را گوش نکردم، این‌ریل گذاری‌ها و مدرک دست و پا گیر است.
وی افزود: طوری باشیم که اگر نفت نبود بتوانیم کشور را اداره کنیم، بسیاری کار‌ها تدبیر می‌خواهد و ما در کشور مشکل تدبیر داریم.
حجت‌الاسلام  قرائتی گفت: همین سالن اگر برق برود، انبار سیب زمینی است، اکسیژن آن مال زمان ناصرالدین شاه است و سر و ته مشخصی ندارد برای همین می‌گویم همه باید سد شکن باشیم و نوع تازه‌ای از عملکرد برای کار‌ها داشته باشیم و باید به قران برگردیم، چون جواب تمام سوالات ما در قران است.
وی ادامه داد: پس از یک سال از بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری، حالا نوابغ جمع شده اند در مورد بیانیه آقا فکر کنند، پیشرفت کشور سرعت عمل می‌خواهد، مشکل ما دوری از قرآن است.
 

منبع:مرکز ارتباطات و اطلاع‌ رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7