کد خبر:10215   تاریخ انتشار: یـک شنبه ، 27 بهمن سال 1398 ساعت 14:15:0

بسیاری از کار‌ها تدبیر می‌خواهد و الان کشور مشکل تدبیر دارد

حجت‌الاسلام محسن قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور: مهارت حلقه مفقوده علم و دانش کشور است و قران مهارت‌های لازم در زندگی را به درستی بیان کرده است.


حجت‌الاسلام محسن قرائتی در نخستین همایش بیانیه گام دوم انقلاب در طلیعه تمدن اسلامی افزود: مهارت حلقه مفقوده علم و دانش کشور است و قران مهارت‌های لازم در زندگی را به درستی بیان کرده است.
وی ادامه داد: قران بسیار با حساب و کتاب به روح انسان و نوع عملکردش اشاره دارد، باید اهداف و برنامه ریزی‌های ما به قران برگردد و گرنه این برنامه‌ها کمکی به پیشرفت ما نخواهد کرد.
وی با بیان اینکه کشور ما قفل شده است، چون روحانی‌های ما نواب صفوی و کت و شلواری‌های ما شهید رجایی نیستند، ادامه داد: من خودم ریل گذاری‌ها را، چون قبول نکردم توفیق داشتم، نه حرف حوزه و نه حرف دانشگاه را گوش نکردم، این‌ریل گذاری‌ها و مدرک دست و پا گیر است.
وی افزود: طوری باشیم که اگر نفت نبود بتوانیم کشور را اداره کنیم، بسیاری کار‌ها تدبیر می‌خواهد و ما در کشور مشکل تدبیر داریم.
حجت‌الاسلام  قرائتی گفت: همین سالن اگر برق برود، انبار سیب زمینی است، اکسیژن آن مال زمان ناصرالدین شاه است و سر و ته مشخصی ندارد برای همین می‌گویم همه باید سد شکن باشیم و نوع تازه‌ای از عملکرد برای کار‌ها داشته باشیم و باید به قران برگردیم، چون جواب تمام سوالات ما در قران است.
وی ادامه داد: پس از یک سال از بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری، حالا نوابغ جمع شده اند در مورد بیانیه آقا فکر کنند، پیشرفت کشور سرعت عمل می‌خواهد، مشکل ما دوری از قرآن است.