کد خبر: 7509| تاریخ انتشار: سـه شنبه ، ۲۶ آذر سال ۱۳۹۸ | ساعت ۱۰:۴۳:۰ | تعداد بازدید: ۲۳۰۷

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی طی بخشنامه‌ای جزئیات شیوه‌نامه اجرایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد (ویژه) هنرهای اسلامی ایرانی استاد فرشچیان را اعلام کرد.
دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شیوه‌نامه اجرایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد (ویژه) هنرهای اسلامی ایرانی استاد فرشچیان را به معاونان، رؤسای مراکز و مدیران کل سازمان مرکزی و رؤسای استان‌ها، واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کرد.
دکتر طهرانچی در این بخشنامه تأکید کرده به منظور حفظ و توسعه دانش‌بنیان، هنرهای اسلامی ـ ایرانی و تربیت استاد‌کاران هنرهای بومی و سنتی و عطف به مصوبات جلسه شورای معین و شورای عالی انقلاب فرهنگی مبنی بر ایجاد «دانشگاه هنرهای اسلامی ـ ایرانی استاد محمود فرشچیان»، دانشگاه مزبور با عنوان «دانشگاه آزاد اسلامی واحد (ویژه) هنرهای اسلامی ـ ایرانی استاد محمود فرشچیان» و متناسب با چارچوب‌ها و مقررات دانشگاه آزاد اسلامی ایجاد می‌شود.
در این بخشنامه آمده است در جهت پیشبرد اهداف و اجرای برنامه‌های تدوین شده واحد مزبور شیوه‌نامه اجرایی آن ابلاغ می‌شود و ضروری است تمام معاونان، رؤسای مراکز و مدیران کل سازمان مرکزی و رؤسای استان‌ها و واحدهای دانشگاهی نسبت به اجرای مفاد این بخشنامه اقدام و با واحد استاد فرشچیان همکاری کنند.
شیوه‌نامه اجرایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد (ویژه) هنرهای اسلامی ایرانی استاد فرشچیان با اهداف حفظ، حراست و گسترش هنرهای اسلامی ـ ایرانی در سطح ملی و بین‌المللی، بهره‌گیری از حکمت و معنویت اسلامی و ایرانی در احیای هنرهای سنتی، آموزش مؤثر و متناسب با دانشجویان و هنرجویان براساس شیوه‌های اصلی استاد شاگردی و پژوهش در آرا، آثار و تجربیات هنرمندان و هنرهای اسلامی ـ ایرانی و ... ابلاغ شده است.
این شیوه‌نامه شامل مواردی از جمله وظایف و اختیارات، محل فعالیت، ارکان واحد و وظایف و اختیارات رئیس دانشگاه، وظایف و اختیارات رئیس واحد، ترکیب هیأت رئیسه واحد، وظایف و اختیارات هیأت رئیسه، منابع مالی، نحوه گزینش داوطلبان، برنامه‌های آموزشی و سرفصل دروس، ساختار مدیریتی واحد و ... است.

منبع: روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7