کد خبر: 4378| تاریخ انتشار: دوشـنـبه ، ۲۷ خرداد سال ۱۳۹۸ | ساعت ۱۲:۳:۰ | تعداد بازدید: ۶۶۷۵

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در همایش مدرسین منتخب دوره‌های دانش افزایی ضمن اشاره به اهمیت توجه به رشد علمی، توجه به آموزش مهارت‌های کاربردی و مهارت‌های زندگی در تربیت استادان و دانشجویان را لازمه دانشگاه انسان ساز دانستند و تاکید کردند که اهمیت دادن بیش از حد به تولید مقالات و رقابت‌های علمی بدون توجه به رشد اجتماعی و سیاسی استادان و دانشجویان خود مانعی جدی در پیشبرد دانشگاه تمدن ساز است.
حجت الاسلام و المسلمین رستمی در همایش مدرسین منتخب دوره‌های دانش افزایی که با حضور مدرسین این دوره‌ها در دانشگاه معارف اسلامی قم برگزار شد، گفت: اهمیت دادن بیش از حد به تولید مقالات و رقابت‌های علمی بدون توجه به رشد اجتماعی و سیاسی استادان و دانشجویان خود مانعی جدی در پیشبرد دانشگاه تمدن ساز است.
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها ضمن تاکید بر اهمیت نقش استادان در حرکت به سمت پیشرفت و تمدن نوین اسلامی، به تبیین منظومه فکری امام و رهبری در خصوص نقش دانشگاه و استادان پرداخت.
وی ضمن اشاره به اهمیت توجه به رشد علمی، توجه به آموزش مهارت‌های کاربردی و مهارت‌های زندگی در تربیت استادان و دانشجویان را لازمه دانشگاه انسان ساز دانستند و تاکید کردند که اهمیت دادن بیش از حد به تولید مقالات و رقابت‌های علمی بدون توجه به رشد اجتماعی و سیاسی استادان و دانشجویان خود مانعی جدی در پیشبرد دانشگاه تمدن ساز است.
به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، حجت الاسلام والمسلمین رستمی در ادامه تاکید کردند که دوره‌های دانش افزایی فرصت بی نظیر را در اختیار دانشگاهیان قرار می‌دهد تا فارغ از فضای رقابت‌های علمی در خصوص موضوعات مهم اعتقادی اجتماعی و سیاسی نقطه نظرات و نگاه‌های متفاوتی را که منجر به بینش درست می‌شود را نیز دریافت کنند.
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها ضمن اشاره به مطالبات مقام معظم رهبری از استادان دانشگاه به عنوان جریان ساز بودن و پاسخگویی به سوالات دانشجویان، مبارزه با ارتجاع، التقاط و انحراف را نیز یکی از مسئولیت‌های مهم استادان در تربیت دانشجوی کارآمد دانست.
منبع: ایسنا

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7