کد خبر: 4959| تاریخ انتشار: شــنـبـه ، ۱۲ مرداد سال ۱۳۹۸ | ساعت ۹:۲۲:۰ | تعداد بازدید: ۶۷۰۳

رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در (عراق - بغداد) کتاب سخنرانی های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)و امام خامنه ای (دام ظله) در حرم مقدس رضوی (مشهد) را منتشر کرد.
این کتاب حاوی سخنان رهبری معظم در روز پنجشنبه 21/03/2019 در میان زوار حرم امام رضا(ع) است, از گفته­ های معظم له: امسال سال فرصت و آزادی خواهد بود، و وظیفه ما شکست دادن دشمن در امور اقتصادی است .
رهبر معظم چهار موضوع مهم را درسال 1398 بیان کرد که مربوط است به مسائل جهان غرب و امور جمهوری اسلامی ایران با دولت های غربی، اقتصاد و رونق اقتصادی، وسخنرانی با جوانان درباره مسائل کشور، امور آینده و ثروت و ...
انتشار کتاب قرآن کریم در اندیشه امام خمینی (ره)
رایزنی فرهنگی ایران در عراق ، کتاب قرآن کریم در اندیشه امام خمینی (ره)را در 48 صفحه و 2000 نسخه منتشر کرد که شامل محتوای ادبیات تلاوت قرآن کریم : 1-  تعظیم قرآن    2- درک اهداف قرآن    3- حضور قلب   4- تفکر  5- اجرا   6- استعاذه می باشد.
انتشار قرآن کریم در اندیشه امام خامنه ا ی
رایزنی فرهنگی کشورمان، کتاب قرآن کریم در اندیشه امام خامنه ا ی را در 48 صفحه و 2000 نسخه منتشرکرد .
در این نسخه بخشی ای از کلمات امام خامنه ­ای (دام ظله) در موارد مختلف مطرح شده است , رهبر معظم شخصیتی معروف به حمایت و پشتیبانی از تمامی فعالیت ها و برنامه های قرآنی بدون هیچ گونه اختلاف بین آموزشی و یا تخصصی، ایجاد مراکز و مؤسسات قرآن و یا ایجاد مسابقات و کنفرانس های بین المللی قرآن کریم است . در این نسخه چند محور مهم وجود دارد از جمله : جایگاه قرآن کریم و نقش آن . ویژگی های قرآن در سطح فردی، ویژگی های قرآن در سطح جمعی، وظایف ما نسبت به قرآن، وظایف فردی نسبت به قرآن، خواندن قرآن، دانش کلمات قرآن ، درک قرآن، جمع آوری دانش لازم برای درک قرآن، علاقه به آثار و تحقیقات قرآنی، تصویب دارایی های علمی در تحقیقات قرآنی ، وظایف مؤسسات اجتماعی نسبت به قرآن کریم و.....
منبع: سازمان فرهنگ و ارتباطات

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7