کد خبر: 10227| تاریخ انتشار: دوشـنـبه ، ۲۸ بهمن سال ۱۳۹۸ | ساعت ۱۴:۲۹:۰ | تعداد بازدید: ۴۱۹۳

کتاب «بیانیه گام دوم انقلاب و تمدن نوین اسلامی» برگرفته از مجموعه مقالات و نشست‌های ۶۴ استاد دانشگاه باقرالعلوم و پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برای نخستین بار در اهواز رونمایی شد.
آیین رونمایی از کتاب «بیانیه گام دوم انقلاب و تمدن نوین اسلامی» با حضور جمعی از فرهیختگان عرصه کتاب و کتاب‌خوانی در سالن شهید جمال پور اهواز برگزار شد.
بر اساس این گزارش، کتاب «بیانیه گام دوم انقلاب و تمدن نوین اسلامی» برگرفته از مجموعه مقالات و نشست‌های ۶۴ استاد دانشگاه باقرالعلوم و پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی است که برای نخستین بار به همت انتشارات بوستان، چاپ و منتشر شده است.
این کتاب در واقع مجموعه آثار علمی همایش بیانه گام دوم انقلاب و تمدن نوین اسلامی است که به تحلیل بیانیه گام دوم با رویکرد تمدنی می‌پردازد.
همچنین «تحلیل بیانیه گام دوم با رویکرد تمدنی»، «چیستی و چرایی و چگونگی تحقق بیانیه گام دوم»، «تحلیل تجربه و دستاوردهای جمهوری اسلامی در توصیه‌های هفتگانه بیانیه و ارزیابی وضع کنونی آنها»، «نقش‌آفرینی بایسته و شایسته نهادهای علمی کشور» از محورهای اصلی کتاب «بیانیه گام دوم انقلاب و تمدن نوین اسلامی» هستند.
لازم به ذکر است، کتاب «بیانیه گام دوم انقلاب و تمدن نوین اسلامی» از سوی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با همکاری مؤسسه بوستان کتاب تهیه و چاپ شده است.

منبع:ایکنا

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7