کد خبر: 4885| تاریخ انتشار: یـک شنبه ، ۶ مرداد سال ۱۳۹۸ | ساعت ۱۰:۳۵:۰ | تعداد بازدید: ۶۶۱۵

حجت الاسلام والمسلمین محمدیان تاکید کرد که اگر روحیه انقلابی در حوزه وجود نداشته باشد شاهد تحول نخواهیم بود.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمدیان با حضور در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با مسئولان این مرکز دیدار کرد.
حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدیان پیش از ظهر امروز در جلسه نشست با مدیران مدیریت حوزه علمیه خواهران با اشاره به اهمیت توجه به فارغ‌التحصیلان حوزه‌های علمیه خوهران گفت: فارغ‌التحصیلان حوزه‌های علمیه خواهران باید در دستگاه‌ها و دانشگاه‌ها حضور پیدا کرده و به فعالیت بپردازند.
وی با اشاره به اهمیت توجه و حمایت از حوره‌های علمیه خواهران ادامه داد: باید برنامه ریزی کنیم که در هر کدام از رشته‌های موجود در حوزه علمیه خواهران افرادی را تربیت کنیم که در دانشگاه ها پاسخگوی نیاز دانشجوها داشته باشند.
حجت الاسلام والمسلمین محمدیان با تأکید بر اهمیت توجه به هویت طلاب تصریح کرد: در میان طلاب باید روحیه انقلابی‌گری وجود داشته باشد و تقویت شود و بدون تردید اگر این روحیه در افراد وجود نداشته باشد، شاهد تحول نخواهیم بود.
وی مطرح کرد: اینکه 400 گروه جهادی و 100 سمن در این مجموعه حوزه خواهران تشکیل شده بسیار چشمگیر بوده و نیازمند این است که در جامعه معرفی شود.
حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت‌پور در ادامه با اشاره به اهمیت مدرسه‌محوری اظهار داشت: اگر مدرسه محوری رخ بدهد، بزرگترین حرکت در کاهش آفت ها آغاز می شود و ما در این زمینه وظایف مشخصی بر عهده داریم.
وی یادآور شد: مدرسه محوری به دنبال رفع مشکلات و آفت‌ها است که در همایش سال گذشته با عنوان مدرسه محوری و رفع کاستی ها موانع موجود در 33 مورد احصا شد.
مدیر حوزه های علمیه خواهران تاکید کرد: حوزه خواهران در صدد است در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب و بیانیه گام دوم انقلاب قدم های موثری بردارد.
حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور بیان کرد: تامین اهداف سطح دو حوزه با بازخوانی های صورت گرفته در کنار مدرسه محوری از برنامه هایی است که ما را به سمت حوزه انقلابی رهنمون می کند.
منبع: خبرگزاری رسا

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7