کد خبر: 25912| تاریخ انتشار: شــنـبـه ، ۲۱ مهر سال ۱۴۰۳ | ساعت ۱۰:۱۱:۰ | تعداد بازدید: ۱۵۷

دکتر ابراهیم شکرانی دبیر ستاد فرهنگی و اجتماعی شورای عالی انقلاب فرهنگی، در نشست هم‌اندیشی دبیران و رؤسای کارگروه‌های تخصصی تشکل‌های شاهد و ایثارگر گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی آمادگی پیگیری مسائل خانواده‌های شهدا و ایثارگران را دارد
به گزارش مرکز رسانه و روابط عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی، دکتر ابراهیم شکرانی دبیر ستاد فرهنگی و اجتماعی شورای عالی انقلاب فرهنگی، در نشست هم‌اندیشی دبیران و رؤسای کارگروه‌های تخصصی تشکل‌های شاهد و ایثارگر که با حضور دکتر اوحدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، در محل بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد، بر اهمیت خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تأکید کرد و گفت: حفظ کرامت این عزیزان وظیفه هر نهاد و دستگاهی است.
وی همچنین به همکاری‌های مشترک بین شورای عالی انقلاب فرهنگی و بنیاد شهید انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: این همکاری‌ها زمینه مساعدی برای ایفای نقش‌های مهم در این حوزه فراهم نموده است.
دکتر شکرانی ادامه داد: در دوران جدید تحولی، دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان قرارگاه عالی فرهنگی کشور، از موضع صرفا راهبردی به موضع راهبری و نظارت و تهیه بسته‌های سیاستی در قالب میزهای تخصصی حل مسئله تغییر یافته است.
وی به تشکیل میزهای ایثار و شهادت، جهاد و مقاومت، و ساماندهی جبهه مردمی و همچنین تنظیم اسناد ملی فرهنگ دفاع و مقاومت، ایثار و جهاد و شهادت اشاره کرد و گفت: این اقدامات به منظور خدمت‌رسانی بیشتر به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران انجام می‌شود.
دبیر ستاد فرهنگی و اجتماعی شورای عالی انقلاب فرهنگی در پایان خاطرنشان کرد که این شورا آمادگی دارد مسائل و موضوعات مربوط به این مجموعه را در اولویت پیگیری قرار دهد و در این مسیر، تشکل‌های تخصصی به عنوان حلقه‌های میانی، اصلی‌ترین وظیفه را در اعمال حکمرانی مطلوب بر عهده خواهند داشت.

لطفا کد زیر را وارد نمایید

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7