کد خبر: 25636| تاریخ انتشار: دوشـنـبه ، ۵ شهریور سال ۱۴۰۳ | ساعت ۱۳:۱۵:۰ | تعداد بازدید: ۹۳۶

نخستین جلسه هیئت اندیشه ورز میز «جنگ شناختی» در ستاد راهبری، نظارت و ارزیابی فرهنگی و اجتماعی برگزار شد.
به گزارش مرکز رسانه و روابط عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی، جلسه هیئت اندیشه ورز میز «جنگ شناختی» در راستای پرداختن به مسائل و موضوعات فرهنگی و اجتماعی مرتبط با آن در حوزه سیاست‌گذاری با حضور دکتر ابراهیم شکرانی دبیر ستاد فرهنگی و اجتماعی و جمعی از صاحب‌نظران و نمایندگان دستگاه‌های فرهنگی برگزار شد.
دبیر ستاد فرهنگی و اجتماعی شورای عالی انقلاب فرهنگی بر شأن قرارگاهی میز جنگ شناختی و قلمرو عمل آن در سطح ملی ذیل قرارگاه عالی فرهنگی کشور تأکید کرد و پیگیری و نظارت بر میزان تحقق مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی را از اولویت‌های اصلی ستاد فرهنگی و اجتماعی در دوران تحولی جدید برشمرد.
در این نشست هریک از اعضاء نظرات و دیدگاه‌های خود را در خصوص ابعاد و ساحت‌های گوناگون موضوع جنگ شناختی در کشور ارائه دادند.
دکتر رضائیان دبیر میز جنگ شناختی در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از سوابق، اقدامات و فعالیت‌های مرتبط با این موضوع در دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، بر ایجاد یک قرارگاهی فرا دستگاهی و متمرکز مانند شورای عالی انقلاب فرهنگی در جهت برنامه‌ریزی راهبردی در عرصه جنگ شناختی تأکید کرد.
شایان‌ذکر است در این نشست نمایندگانی از معاونت فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح، مرکز ملی فضای مجازی، معاونت فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی، معاونت فرهنگی وزارت آموزش‌وپرورش و جمعی از صاحب‌نظران و مدیران مراکز مطالعاتی و اندیشکده‌های مرتبط با حوزه جنگ شناختی حضور داشتند.

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7