کد خبر: 25579| تاریخ انتشار: یـک شنبه ، ۲۱ مرداد سال ۱۴۰۳ | ساعت ۹:۱۸:۰ | تعداد بازدید: ۶۱۷

دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی از تمدید ۱۰ روزه مهلت ارسال ایده، طرح و برنامه‌های قرآنی در حوزه تبلیغ و ترویج قرآن خبر داد و گفت: فعالان این عرصه تا پایان مردادماه مهلت ارسال اثر دارند.
حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمصطفی حسینی، دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی از تمدید مهلت در نظر گرفته شده برای ارسال طرح‌ها، ایده‌ها و ابتکارات قرآنی که فراخوان اوایل مردادماه منتشر شده بود، خبر داد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته فعالان این حوزه به مدت ۱۰ روز دیگر مهلت خواهند داشت تا طرح‌های خود را به نشانی https://formafzar.com/form/ng۴i۶ ارسال کنند. 
وی در مورد جزئیات این موضوع گفت: شورای توسعه فرهنگ قرآنی با هماهنگی دستگاه‌های عضو، فراخوانی را برای حمایت از مجموعه‌های خلاق حوزه قرآن کریم، صاحب ایده و مبتکر صادر کرد تا کمکی هر چند کوچک به فعالیت این مجموعه‌ها صورت گیرد.
حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه این عدد و اعتبار بسیار محدود است و کارهای قرآنی هم بسیار متنوع است، بیان کرد: لذا این مجموعه‌ها برای دریافت حمایت‌ها باید دارای ‌ویژگی‌هایی باشند، اولاً اینکه طرحشان خلاقانه و فناورانه باشد، همچنین باید خودشان توان جذب بخشی از منابع را داشته باشند و طرح‌شان هم مربوط به یک کار اساسی و زمین مانده باشد. 
قائم‌مقام رئیس شورای توسعه فرهنگ قرآنی با اشاره به اینکه اعتبارات بر اساس یک اولویت‌سنجی توزیع خواهد شد، تصریح کرد: توزیع منابع مربوط به این حمایت‌ها بر اساس یک بررسی کارشناسی و داوری انجام می‌شود و طبعاً یکی از اولویت‌ها این خواهد بود که ایده ارائه شده گفتمان‌ساز و فرهنگ‌ساز باشد و بتواند در حوزه‌های تبلیغی و ترویجی کار جالبی را به انجام برساند، یا اینکه یک کار زیرساختی به ویژه در جهت تقویت فعالیت‌های مردم بنیاد ارائه دهد.
وی اظهار کرد: افراد و مجموعه‌های صاحب ایده اگر طرح‌هایی در این راستا دارند و می‌تواند فعالیت‌ها را پیش ببرد، طرح‌های خود را به سامانه در نظر گرفته شده همراه با پیوست‌های مد نظر ارسال کنند. 
حسینی در پایان تأکید کرد: پیگیری خواهیم کرد تا از طریق دستگاه‌ها، مجموعه‌ها و خیرین منابعی به این حمایت‌ها اضافه شود تا شاید مساعدت بیشتری برای مجموعه‌ها در نظر گرفته شود. 

منبع:ایکنا

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7