کد خبر: 25504| تاریخ انتشار: سـه شنبه ، ۲ مرداد سال ۱۴۰۳ | ساعت ۱۲:۳۶:۰ | تعداد بازدید: ۲۹۲

در دیدارهای دکتر فرهمندپور با زنان نخبه، دانش آموختگان دانشگاه و حوزه و نمایندگان سازمان‌های مردم نهاد فعال در حوزه زنان و خانواده عراقی در خصوص یافتن و تبادل پاسخ‌های مشترک برای مواجهه با مسایل مشترک حوزه خانواده و زنان بحث و تبادل نظر شد.
به گزارش مرکز رسانه و روابط عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی، با ابتکار، اقدام و هماهنگی کارگروه زنان کمیته فرهنگی ستاد اربعین در دیدارهای فشرده سه روزه با گروه‌های مختلف بانوان نخبه عراقی و سازمان‌های مردم نهاد عراقی فعال در حوزه زنان و خانواده، فعالین حوزه قانون‌گذاری و پژوهش های پارلمانی، فعالین حوزه تعلیم و تربیت و حقوق کودک و ... در بغداد و کربلا، زمینه‌های انتقال و تبادل تجربیات جمهوری اسلامی در این زمینه‌ها و همکاری‌های متقابل طرف عراقی مورد بحث و بررسی و توافق قرار گرفت.
با حضور دکتر فرهمندپور رییس شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده و مدیران کارگروه زنان کمیته فرهنگی ستاد اربعین، همکاری‌های متقابل، شناسایی ظرفیت‌های موجود، تبادل محتوای قابل انتقال و راهبردهای پیش رو در جهت تامین اهداف مشترک از مهمترین زمینه‌های گفتگو با هر یک از گروه‌های فعال در حوزه‌های مختلفی بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
این فعالیت‌ها به مناسبت اربعین حسینی در قالب فعالیت‌های مشترک بانوان ایرانی و عراقی آغاز می‌گردد و در طول سال ادامه و استمرار خواهد یافت.

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7