کد خبر: 10439| تاریخ انتشار: شــنـبـه ، ۱۷ اسفند سال ۱۳۹۸ | ساعت ۱۶:۱۵:۰ | تعداد بازدید: ۳۲۹۹

زهرا آیت اللهی، رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده شورای عالی انقلاب فرهنگی طی پیامی درگذشت دکتر فاطمه رهبر را تسلیت گفت.
به گزارش مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی متن این پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی
إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ

درگذشت دردناک و مظلومانه دکتر فاطمه رهبر را به جامعه زنان ایران، خانواده محترم و همه بازماندگان آن عزیز تسلیت عرض می‌کنم.
وی که مدتی در بستر بیماری با مرگ دست و پنجه نرم می­‌کرد مقدر بود در آستانه میلاد مولای متقیان حضرت علی(ع) دعوت حق را لبیک گفته و به دیار باقی بشتابد، امید داریم که در این شب عزیز میهمان سفره اهل بیت(ع) باشد.
دکتر فاطمه رهبر، دوست عزیز و قدیمی ما که سالیان سال در راه اعتلاء و تحقق آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران در سنگرهای مختلف تلاش و از خودگذشتگی می­کرد سا‌ل‌های متمادی عضو شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده بود و فعالانه در جلسات شرکت می­کرد و دغدغه‌مند، طرح‌ها و برنامه‌­های حوزه زنان را پیگیری می‌کرد.
هیچ­گاه صدای مهربان او را که همواره نگران بیمه زنان خانه­دار بود و در مجلس، پیگیر بودجه این طرح بود را فراموش نخواهیم کرد. این یکی از کارهای بابرکت این عزیز سفر کرده در کنار چندین اقدام جدی ایشان جهت حمایت از زنان و دختران این مرز و بوم بود. هنوز صدای مهربان ایشان در ارائه گزارش دلسوزانه از اقدامات کمیته امداد امام خمینی(ره) برای حمایت از زنان سرپرست خانوار و دختران محروم و مستضعف کشور در فضای شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده طنین‌­انداز است به حق جامعه زنان ایران، عضوی دلسوز، پرتلاش، فعال و پیرو راستین ولایت را از دست داده است.
بار دیگر ضمن عرض تسلیت و بازماندگان و همه دوستان و آشنایان ایشان از خداوند متعال برای آن مرحومه طلب مغفرت و برای بازماندگان ایشان صبر­جمیل مسئلت می‌­شود.
 
زهرا آیت اللهی
رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده
 

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7