کد خبر: 14713| تاریخ انتشار: یـک شنبه ، ۶ مهر سال ۱۳۹۹ | ساعت ۱۱:۳۵:۰ | تعداد بازدید: ۲۵۸۴

رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده با صدور پیامی درگذشت سرکار خانم بهشتی استاد ارزشمند جامعة الزهرا علیهاالسلام و عضو سابق شورای فرهنگی زنان و خانواده را تسلیت گفت.
به گزارش مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انالیه راجعون
بار دیگر خبر درگذشت تأسف بار، یار و همراهی فاضله و متقی، استاد ارزشمند جامعة الزهرا مرحومه سرکار خانم بهشتی که در سال‌های 83 الی 86 عضو شورای فرهنگی ـ اجتماعی زنان و خانواده بودند موجب تأثر و تألم گردید و جامعه زنان انقلابی و متدین را عزادار گرداند.
او که عمر شریف و با برکت خود را در راه تدریس و تلاش علمی در حوزه­های علمیه گذرانده بود به عنوان مدیر گروه علمی تبلیغ با گرایش حج و زیارت و همکاری مستمر با بعثه مقام معظم انقلاب اسلامی در امور حج و زیارت در راه خدمت و تبلیغ نظام جمهوری اسلامی ایران و اطاعت از ولی فقیه از هیچ تلاشی مضایقه نفرمود.
بدینوسیله ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت این بانوی فداکار به طلاب و اساتید جامعة الزهرا، حوزه­های علمیه خواهران، جامعه زنان و خانواده گرامی و فرزندان عزیز او از خداوند متعال برای روح بلند ایشان رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان ایشان صبر جمیل و جزیل از درگاه حضرت احدیت مسألت می­دارد.

کبری خزعلی
رئیس شورای فرهنگی ـ اجتماعی زنان و خانواده

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7