کد خبر: 25079| تاریخ انتشار: چهارشنبه ، ۲۶ اردیبهشت سال ۱۴۰۳ | ساعت ۱۱:۵۷:۰ | تعداد بازدید: ۲۲۸

رییس جهاد دانشگاهی در پیامی به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌ عمومی‌ها تاکید کرد: اهمیت فعالیت روابط‌عمومی‌ها در سال «جهش تولید با مشارکت مردم» دوچندان شده است؛ آنها می‌توانند با بکارگیری ابزارها و فناوری‌های نوین، به آگاهی‌بخشی، تشویق و ترغیب مردم به مشارکت در تولید بپردازند.
در بخشی از پیام حسن مسلمی نائینی آمده است: فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط‌عمومی، فرصتی مغتنم برای پاسداشت تلاش‌های ارزشمند فعالان این عرصه خطیر در ارتقای سطح آگاهی و تعاملات سازنده در سطوح مختلف جامعه است.

در دنیای امروز که ارتباطات و تبادل اطلاعات با سرعتی شگفت‌انگیز در حال گسترش است، نقش روابط‌عمومی به‌عنوان پل ارتباطی میان سازمان‌ها و مخاطبانشان، بیش از هر زمان دیگری به چشم می‌آید و خودنمایی می‌کند.

در سال‌های اخیر، شاهد تحولات چشمگیری در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات بوده‌ایم که روابط عمومی را نیز با چالش‌ها و فرصت‌های جدیدی روبرو کرده است. استفاده از هوش مصنوعی، کلان‌داده‌ها و ابزارهای نوین ارتباطی، افق‌های تازه‌ای را برای ارتقای اثربخشی فعالیت‌های روابط عمومی گشوده است.

جهاد دانشگاهی نیز به‌ عنوان نهادی پیشرو و دانش‌بنیان، همواره اهتمام و توجه ویژه‌ای به جایگاه و نقش روابط‌عمومی در انجام رسالت‌های خود داشته و بر این باور است که روابط‌عمومی پویا، خلاق و نوآور می‌تواند نقشی کلیدی در پیشبرد اهداف این نهاد که با فعالیت‌ها و دستاوردهای متنوع و گسترده‌ای در حوزه‌های پژوهش و فناوری، آموزش و کارآفرینی، تجاری‌سازی و فرهنگی مواجه است، ایفا کند.

اهمیت فعالیت روابط‌عمومی‌ها در سال جاری که رهبر معظم انقلاب آن را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری فرموده‌اند، دوچندان شده است، به‌گونه‌ای که آنها می‌توانند با بکارگیری ابزارها و فناوری‌های نوین، به آگاهی‌بخشی، تشویق و ترغیب مردم به مشارکت در جهش تولید، تسهیل ارتباط بین مردم و تولیدکنندگان، انعکاس دستاوردها و تجارب موفق، حمایت از ایده‌ها و طرح‌های خلاقانه بپردازند که امیدوارم در این راستا، جهادگران عرصه روابط‌ عمومی جهاد دانشگاهی نیز بتوانند با تعهد و تلاش مضاعف، گام‌های مؤثری در تحقق شعار امسال بردارند.

منبع:روابط عمومی جهاددانشگاهی

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7