کد خبر: 21916| تاریخ انتشار: یـک شنبه ، ۹ بهمن سال ۱۴۰۱ | ساعت ۱۳:۲۱:۰ | تعداد بازدید: ۲۹۵

دکتر اسماعیلی با بیان اینکه حرکت علمی زمانی به سرانجام می‌رسد که با اجماع نخبگی باشد، گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان یک نهاد سیاست‌گذار به چنین اجماعی نیاز دارد.
به گزارش مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، دکتر محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم تکریم و معارفه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی که صبح امروز در تالار ایوان شمس برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: از دکتر عاملی تشکر می‌کنم چراکه بحث تحول را به سرانجام رساندند. دکتر خسروپناه فهم بالایی از آرا رهبری دارند و امیدواریم که در این مسیر تحولی موفق باشند.  
وی ادامه داد: حرکت علمی زمانی به سرانجام می‌رسد که با اجماع نخبگی باشد و شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان یک نهاد سیاست‌گذار به چنین اجماعی نیاز دارد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: شورا در دوره فعالیت خود در علم و فناوری به خوبی عمل کرده است، اما در حوزه فرهنگ و فرهنگ عمومی به خوبی پیش نرفتیم. در دوره تحولی جدید گرایش بیشتر به این حوزه است و دکتر خسروپناه نیز صاحب نظر در حوزه فرهنگ است ما امیدوار هستیم که در این زمینه اتفاقات خوبی بیفتد.
وی ادامه داد: خوشبختانه در این دوره تفاوت نگاه دولت با شورا برطرف شده است و آمادگی کاملی برای برآورده شدن منویات مقام معظم رهبری ایجاد شده است.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی بیان کرد: انقلاب اسلامی با خواستگاه فرهنگی شکل گرفته است و امیدواریم گام‌های مانده تا تمدن نوین اسلامی به سرعت برداشته شود.
 

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7