کد خبر: 20456| تاریخ انتشار: یـک شنبه ، ۸ خرداد سال ۱۴۰۱ | ساعت ۱۵:۲۱:۰ | تعداد بازدید: ۵۵۳

دکتر سید حمید سجادی تاکید کرد که مصوبات عفاف و حجاب در شورای عالی انقلاب فرهنگی که از جایگاه رفیع حقوقی و قانونی برخوردار است، ابلاغ شده و در حکم قانون در عرصه ورزش کشور هم لازم الاجراست.
دکتر سجادی در گردهمایی مدیران کل ورزش و جوانان استان‌ها، اهمیت جایگاه رفیع قانونی شورای عالی انقلاب فرهنگی را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی از سوی رهبر معظم انقلاب منصوب می‌شوند و سران سه قوه هم در این شورا حضور دارند که بیانگر جایگاه بالای آن است.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: یکی از مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در ارتباط با عفاف و حجاب است که در حکم قانون ملزم به اجرای آن در عرصه ورزش کشور هستیم و باید این موضوع را جدی بگیریم و روی سکوها، در اماکن ورزشی و دیگر فضاهای مرتبط با ورزش باید اجرا کنیم.

دکتر سجادی وظایف اختصاصی وزارت ورزش و جوانان مصوبه ۴۲۷ شورای فرهنگ عمومی و ۸۲۰ شورای عالی انقلاب فرهنگی پیرامون راهکارهای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در بخش ورزش را مورد توجه و تاکید قرار داد و توضیح داد: برخی مصادیق این مصوبات مانند استفاده نکردن مربیان مرد برای خانم‌ها و برعکس از دیگر مصوباتی است که باید اجرا شود و نباید تخطی صورت گیرد.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی دولت

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7