کد خبر: 10446| تاریخ انتشار: شــنـبـه ، ۱۷ اسفند سال ۱۳۹۸ | ساعت ۲۱:۱۹:۰ | تعداد بازدید: ۳۰۰۳

وزیر ورزش و جوانان دستور داد تا تمامی اماکن و خوابگاه‌های ورزشی استان‌ها در اختیار ستاد مدیریت بحران قرار بگیرد تا در صورت نیاز برای قرنطینه بیماران استفاده شود.
مسعود سلطانی‌فر در دویست و سی و پنجمین جلسه شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان با تشکر از اقدامات موثر و هماهنگ ستاد عالی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در ورزش و فدراسیون پزشکی ورزشی با وزارت بهداشت گفت : برای مقابله با این ویروس منحوس همه ما مسوولیم و بایستی تمام فدراسیون‌ها و مدیران کل استانی با ستاد و دستورات آن همراه و کاملا در اجرای آنها اهتمام لازم را داشته باشند.
مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در این نشست خاطرنشان کرد : به همه مدیران کل استان‌ها دستور داده‌ام تمامی اماکن و خوابگاه‌های ورزشی استان‌ها در اختیار ستاد مدیریت بحران قرار بگیرد و در صورت نیاز برای قرنطینه بیماران مورد استفاده قرار بگیرد.
ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد، تاکنون به حدود یکصد کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.
تعداد ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور تا ظهر شنبه ۱۷ اسفندماه به ۵ هزار و ۸۲۳ نفر و فوت ناشی از آن به ۱۴۵ نفر رسیده و همچنین هزار و ۶۶۹ نفر تاکنون بهبود یافته‌اند.

منبع:روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7