کد خبر: 14781| تاریخ انتشار: یـک شنبه ، ۱۳ مهر سال ۱۳۹۹ | ساعت ۱۴:۷:۰ | تعداد بازدید: ۲۵۵۱

جلسه 871 شورای فرهنگی ـ اجتماعی زنان و خانواده به ریاست دکتر کبری خزعلی رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.
به گزارش مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، در ابتدای جلسه دکتر خزعلی ضمن گرامیداشت ایام اربعین حسینی و عزاداری سالار شهیدان، برای خانم دکتر کرمانی اولین فیلسوف زن و عضو فقید شورای فرهنگی و اجتماعی زنان و خانواده از خداوند متعال طلب مغفرت کرد.
اولین دستور جلسه بررسی برگزاری نمایشگاه لوازم و تجهیزات ورزشی و حاشیه‌های آن بود که اعضا جلسه ضمن اعتراض به استفاده ابزاری از زنان در این نمایشگاه، آن را مغایر با سیاست‌های مصوب شورای عالی انقلاب دانسته و بر پاسخگویی دستگاه‌های مربوطه بر عدم اجرا یا اجرای ناقص این سیاست‌ها تأکید کردند.
همچنین مقرر شد بر اساس مصوبه 571 شورای عالی انقلاب فرهنگی، گزارش پیگیری تحقق این مصوبات توسط شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده تهیه و به مسئولین ذی‌ربط ارائه شود.
به گزارش مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، دستور بعدی جلسه به بررسی برنامه هفتم توسعه در حوزه زنان و خانواده اختصاص داشت که در این خصوص گزارشی با استخراج مواد معطل مانده یا ناتمام مربوط به حوزه زنان و خانواده از برنامه اول تا ششم و افزودن پیشنهاداتی برای برنامه هفتم توسعه، ارائه شد که پس از بحث و بررسی اعضاء مقرر شد نظرات و پیشنهادات پس از جمع‌بندی نهایی به مجمع تشخیص مصلحت نظام و مجلس شورای اسلامی ارسال شود.

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7