کد خبر: 14698| تاریخ انتشار: شــنـبـه ، ۵ مهر سال ۱۳۹۹ | ساعت ۷:۵۵:۰ | تعداد بازدید: ۲۷۲۶

دبیر هیئت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی از تاخیر در فراخوان جدید جذب اعضای هیئت علمی خبرداد و گفت: این تاخیر به دلیل جذب اعضای هیئت علمی منطبق با آمایش آموزش عالی صورت می گیرد.
دکتر جواد محمدی با اشاره به فراخوان جدید جذب اعضای هیئت علمی گفت: برای اینکه جذب اعضای هیئت علمی مطابق با آمایش آموزش عالی باشد، قرار شد وزارت علوم فراخوان جذب اعضای هیئت علمی را با تاخیر برگزار کند.
وی ادامه داد: این تاخیر باعث می‌شود که آمایش آموزش عالی تا حدی آماده شده و دانشگاه‌هایی که قرار است بر اساس ساماندهی آموزش عالی باهم ادغام شوند، تعیین شده و مشخص می‌شود که یک دانشگاه به چه رشته و چه تعداد اعضای هیئت علمی نیاز دارد و بر این اساس اعضای هیئت علمی که مورد نیاز دانشگاه‌ها منطبق با نقشه آمایش آموزش عالی جذب می‌شوند.
دبیر هیئت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: ثبت نام فراخوان اعضای هیئت علمی هر ساله مهرماه انجام می‌شود ولی در فراخوان جدید تاخیر خواهد داشت.
وی همچنین یادآور شد: در حال حاضر وزارت علوم در حال تجمیع استان به استان دانشگاه‌ها بر اساس طرح ساماندهی آموزش عالی است.
فراخوان متقاضیان جذب اعضای هیئت علمی شهریور ماه ۹۹ از در این دوره از ۱۰ آبان ۹۹ آغاز شده و تا ۱۸ آذر ادامه خواهد داشت. همچنین بر اساس سند آمایش آموزش عالی قرار است ۸۸ موسسه و دانشگاه به ۴۲ دانشگاه تبدیل شوند.

منبع:مهر

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7