کد خبر: 14499| تاریخ انتشار: دوشـنـبه ، ۱۷ شهریور سال ۱۳۹۹ | ساعت ۱۴:۵۴:۰ | تعداد بازدید: ۲۸۸۵

در نشستی با حضور رئیس دانشگاه شهید بهشتی و معاون حمایت و گفتمان‌سازی هیئت حمایت از کرسی‌های نظریه‌پردازی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی گزارش کرسی‌های ترویجی و تخصصی برگزار شده در دانشگاه شهید بهشتی ارائه شد.
به گزارش مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، دکتر سعدالله نصیری رئیس دانشگاه شهید بهشتی در ابتدای جلسه بر اهمیت جایگاه کرسی‌های نظریه‌پردازی تأکید کرد و به ارائه گزارشی از کرسی‌های ترویجی و تخصصی برگزار شده در دانشگاه شهید بهشتی پرداخت.

در ادامه دکتر علی اکبر مسگر، معاون حمایت و گفتمان‌سازی هیئت حمایت از کرسی‌های نظریه‌پردازی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، نیز گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های دبیرخانه هیات حمایت از کرسی‌های نظریه‌پردازی ارائه داد و به تمایل این دبیرخانه برای افزایش سطح همکاری‌های دوجانبه و گسترش تعامل بین دانشگاه شهید بهشتی و دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی تأکید کرد.
همچنین دکتر مسگر از واگذاری شورای تخصصی علوم رفتاری در راستای چابک‌سازی و سیاست‌گذاری واحدهای دبیرخانه هیئت حمایت از کرسی‌های نظریه پردازی به دانشگاه شهید بهشتی خبر داد.
در ادامه، دکتر فرتاشی مسوول دبیرخانه کرسی‌های نظریه‌پردازی دانشگاه شهید بهشتی، با آسیب‌شناسی برگزاری کرسی‌های نظریه‌پردازی در دانشگاه، پیشنهادهایی برای تقویت کمیته دستگاهی (شورای نظریه پردازی) ارائه داد.

به گزارش مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، در پایان جلسه حکمی از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه رئیس دبیرخانه هیأت حمایت از کرسی‌های نظریه‌پردازی نقد و مناظره شورای عالی انقلاب فرهنگی، به دکتر نصیری قیداری رئیس دانشگاه شهید بهشتی تقدیم شد.

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7