کد خبر: 14171| تاریخ انتشار: یـک شنبه ، ۱۹ مرداد سال ۱۳۹۹ | ساعت ۹:۲۸:۰ | تعداد بازدید: ۲۵۲۸

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه‌ها با محوریت فضای مجازی در سال تحصیلی جدید برنامه ریزی و برگزار می‌شود.
غفاری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با اشاره به برگزاری برنامه‌های فرهنگی سال تحصیلی جدید گفت: نه تنها در حوز‌های فرهنگی بلکه در حوزه آموزش و سایر حوزه‌ها هم دانشگاه‌ها این تمهیدات را در دستور کار خود دارند که زیر ساخت‌های مجازی را برای برگزاری برنامه‌های مختلف در سال تحصیلی جدید فراهم کنند.
غفاری افزود: بخشی از این زیر ساخت‌ها فراهم شده و بخش‌هایی هم به نوعی به امکانات و زیر ساخت‌های ملی ما برمی گردد و فقط دانشگاه نیست و فرادانشگاهی است. از تمامی معاونان فرهنگی دانشگاه‌ها خواستیم که برنامه‌ای را بر اساس فعالیت‌ها در فضای مجازی با توجه به برنامه‌ها و ماموریت‌هایی که داشتند تقسیم کنند.
معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم ادامه داد: اگر شرایط عادی شد که همین برنامه‌ها را در فضای عادی خواهیم داشت، اما چنان چه شرایط عادی نشد و مجبور شدیم فعالیت‌ها را در فضای مجازی پیگیری کنیم برنامه و تمهیدات لازم را داشته باشیم از همه دانشگاه‌ها خواستیم برنامه‌ها را تنظیم و ابلاغ کنند.
وی اضافه کرد: در عین حال از زیر ساخت‌های آموزش که در دانشگاه فراهم می‌شود، بخش فرهنگی هم بتواند از آن بهره‌مند شود.

منبع:خبرگزاری دانشجو

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7