کد خبر: 13543| تاریخ انتشار: چهارشنبه ، ۲۱ خرداد سال ۱۳۹۹ | ساعت ۱۴:۱:۰ | تعداد بازدید: ۲۹۵۹

معاون فرهنگی وزارت علوم از برگزاری نشست با معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه ها در زمینه حجاب و عفاف خبر داد و گفت: زمینه هایی باید فراهم شود که التزام به این مساله بیشتر شود.
دکتر غلامرضا غفاری درباره دیدار اخیر دانشجویان با مقام معظم رهبری و مسئله حجاب و عفاف گفت: کارهایی در این خصوص از سال قبل آغاز شد که در قالب مجموعه ای از فعالیت ها در عرصه های، باور و اعتقاد، حوزه ترویجی و هم حوزه نظریه پردازی بود که باید در این باب در واقع صورت گیرد و شناختی که باید داده شود.
وی با بیان اینکه زمینه هایی باید فراهم شود که التزام به این مساله (حجاب و عفاف) بیشتر شود، افزود: در چارچوب آن وظایف و تعهداتی که دانشجویان نسبت به نظام هنجاری و قواعد و فرهنگ دانشگاهی دارند به دنبال فرمایش مقام معظم رهبری با معاونان فرهنگی دانشجویی و با مجموعه هایی که در بیرون دانشگاه به نوعی نقش نظارتی دارند، نشست های را برگزار کردیم.
معاون فرهنگی وزارت علوم افزود: این نشست‌ها، ناظر بر این بود که فعالیت ها درزمینه حجاب و عفاف باید به صورت مشخص تر و با اثر گذاری بیشتری دراین حوزه صورت گیرد و برای ترویج و آگاهی رسانی هایی که باید در این عرصه صورت گیرد، از فضای مجازی استفاده شود.

منبع:مهر

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7