کد خبر: 11316| تاریخ انتشار: سـه شنبه ، ۳۰ اردیبهشت سال ۱۳۹۹ | ساعت ۱۲:۳۴:۰ | تعداد بازدید: ۲۷۴۱

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: تکمیل شبکه ملی اطلاعات می تواند نیاز بسیاری از کاربران را در حوزه‌های مختلف پاسخ دهد چراکه از این شبکه دیتاهای مورد نیاز افراد بدون هیچ گونه محدودیت در اختیار آنها قرار می گیرد.
دکتر جمشید جعفر پور نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم شبکه ملی اطلاعات گفت: تاثیرات گسترده فضای مجازی در افکار، عقاید و سبک زندگی مردم  بیش از گذشته نشان می دهد که باید جزء اولویت های فرهنگی قرار گیرد که برای تحقق این هدف راه اندازی شبکه ملی اطلاعات می تواند نیاز بسیاری از کاربران را در حوزه‌های مختلف بر طرف کند.
* دیتاهای مورد نیاز افراد با تکمیل شبکه ملی اطلاعات تامین می شود
وی افزود: شبکه ملی اطلاعات در صورت گسترش و تکمیل می تواند دیتاهای مورد نیاز افراد را بدون هیچ گونه محدودیت در اختیار آنها قرار دهد این موضوع در حالی است که فعالیت های تحقیقاتی با گسترش شبکه ملی اطلاعات رشد و افزایش یافته و نیاز خود را در درون شبکه پیدا می‌کند.
* با گسترش شبکه ملی اطلاعات بخش های مختلف جامعه نیاز به سرورهای خارجی نخواهند داشت
جعفر پورد تصریح کرد: معتقدم شبکه ملی اطلاعات برای حوزه کسب و کارها و حتی سرگرمی می تواند با تولید محتوا نقش محوری ایفا کند زیرا دیگر با وجود این شبکه هیچ یک از بخش های مختلف جامعه نیاز به سرورهای خارجی نخواهند داشت.

منبع:فارس

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7