کد خبر: 10913| تاریخ انتشار: یـک شنبه ، ۳۱ فروردین سال ۱۳۹۹ | ساعت ۱۰:۳۸:۰ | تعداد بازدید: ۲۹۲۸

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس خوداتکایی و جهش تولید را شاه کلید رفع مشکلات سال ۹۹ دانست و گفت: دولت باید تمامی توان خود را در سال ۹۹ برای رفع مشکلات اقتصادی مردم به کار گیرد و از چالش ها و مشکلات ۹۸ به عنوان نقشه راه استفاده کند.
دگتر جمشید جعفرپور با بیان اینکه علیرغم اینکه سال 98 برای مردم سخت گذشت اما عبرت‌ها و دستاوردهای معنوی زیادی را به همراه داشت، گفت: تجاربی که به دست آمد سرمایه‌‌ای است که ارزان به دست نیامد و باید در سال 99 از این تجارب و دستاوردها به نحو احسن استفاده کرد.
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید تجارب سال 98 را به عنوان سکوی پرش و پرتاب در سال 99 قرار دهیم، ادامه داد: روحیه انقلابی و جهادی تنها مربوط به مردم نیست و باید در مسئولان، دستگاه‌ها و حکومت به وجود آید و مجلس، دولت و قوه قضائیه زمینه‌ساز حرکت‌های انقلابی مردم باشند.
نماینده مردم لارستان در مجلس دهم افزود: مردم در صورت هموار بودن مسیر به صحنه می‌آیند اما در برخی موارد به اندازه‌ای فراز و نشیب و دست انداز سر راهشان ایجاد می‌شود که نشاط را از آنها گرفته و دلسرد و منفعل می‌کند.
جعفرپور خوداتکایی و جهش تولید را  شاه کلید رفع مشکلات کشور دانست و افزود: برای عبور از مشکلات در سال 99 نیاز به وحدت، تلاش همه جانبه و تعامل سه قوه داریم.
وی با تاکید بر اینکه باید اعتماد به نفس را در تولیدکنندگان، جوانان و دانشمندان تقویت کرد، ادامه داد: دولت باید تمامی توان خود را در سال 99 برای رفع مشکلات اقتصادی مردم به کار گیرد و از چالش ها و مشکلات سال 98 به عنوان نقشه راه استفاده کند.

منبع:خانه ملت

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7