کد خبر: 7535| تاریخ انتشار: چهارشنبه ، ۲۷ آذر سال ۱۳۹۸ | ساعت ۱۵:۴۱:۰ | تعداد بازدید: ۲۹۵۹

دکتر محمد خوانساری، معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی از دست آوردهای حوزه پژوهش و فناوری در بیستمین نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار بازدید کرد.
به گزارش مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، دکتر خوانساری در این بازدید ضمن ابراز خرسندی از حضور پررنگ نهادهای پژوهشی، شرکت­های دانش بنیان و پارک­های علم و فناوری گفت: هفته پژوهش بهترین فرصت را جهت ایده‌پردازی و برنامه‌ریزی در راستای اعتلای مسیر توسعه کشور فراهم آورده است.
وی افزود: برگزاری این فن بازارها بهترین فرصت برای شرکت های دانش بنیان و مراکز تحقیقاتی برای تجاری‌سازی علم و تولید ثروت از دستاوردهای پژوهشی و علمی است.



معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: هم اکنون همکاری‌ مناسبی بین فناوران، مراکز صنعتی و پژوهشگاه­های علمی به وجود آمده که می توان با برنامه ریزی مناسب این تعاملات و همکاری را در راستای رفاه عمومی و گره گشایی از مشکلات جامعه هدایت کرد.
مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین در این بازید با حضور در غرفه پژوهشکده فضایی از آخرین دستاوردهای فضایی این موسسه بازدید و نسبت به ارائه نتایج این دستاوردها به شرکت های دانش بنیان تاکید کرد.

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7