کد خبر:7535   تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 27 آذر سال 1398 ساعت 15:41:0

هفته پژوهش بهترین فرصت را برای توسعه کشور فراهم کرده است

دکتر محمد خوانساری، معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی از دست آوردهای حوزه پژوهش و فناوری در بیستمین نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار بازدید کرد.


به گزارش مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، دکتر خوانساری در این بازدید ضمن ابراز خرسندی از حضور پررنگ نهادهای پژوهشی، شرکت­های دانش بنیان و پارک­های علم و فناوری گفت: هفته پژوهش بهترین فرصت را جهت ایده‌پردازی و برنامه‌ریزی در راستای اعتلای مسیر توسعه کشور فراهم آورده است.
وی افزود: برگزاری این فن بازارها بهترین فرصت برای شرکت های دانش بنیان و مراکز تحقیقاتی برای تجاری‌سازی علم و تولید ثروت از دستاوردهای پژوهشی و علمی است.



معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: هم اکنون همکاری‌ مناسبی بین فناوران، مراکز صنعتی و پژوهشگاه­های علمی به وجود آمده که می توان با برنامه ریزی مناسب این تعاملات و همکاری را در راستای رفاه عمومی و گره گشایی از مشکلات جامعه هدایت کرد.
مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین در این بازید با حضور در غرفه پژوهشکده فضایی از آخرین دستاوردهای فضایی این موسسه بازدید و نسبت به ارائه نتایج این دستاوردها به شرکت های دانش بنیان تاکید کرد.