کد خبر: 7534| تاریخ انتشار: چهارشنبه ، ۲۷ آذر سال ۱۳۹۸ | ساعت ۱۳:۳۷:۰ | تعداد بازدید: ۲۶۰۴

مراسم تکریم رییس پیشین و معارفه سرپرست پژوهشکده گیاهان دارویی با حضور دکتر طیبی رییس جهاددانشگاهی برگزار و در آن بر ایجاد اشتغال، درآمدزایی و تجاری‌سازی فناوری در حوزه‌ی گیاهان دارویی تاکید شد.
در این مراسم که با حضور دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی، مهندس علیرضا زجاجی مدیر کل حوزه ریاست این نهاد، دکتر ربانی رییس مجتمع تحقیقاتی جهاددانشگاهی و تعدادی از مسوولان و مدیران این نهاد برگزار شد، از زحمات دکتر شمسعلی رضازاده در طول مدت تصدی ریاست پژوهشکده گیاهان دارویی تقدیر به عمل آمد و دکتر رضا غفارزادگان به عنوان سرپرست این پژوهشکده معرفی شد.
دکتر طیبی در مراسم تودیع و معارفه سرپرست پژوهشکده گیاهان دارویی که 26 آذر ماه در سالن اجتماعات مجتمع تحقیقانی جهاددانشگاهی برگزار شد، عنوان کرد: فلسفه‌ی تشکیل جهاددانشگاهی، الگو سازی توان کشور و تولید فناوری بر مبنای اقتصاد دانش بنیان می‌باشد.
وی گفت: یکی از حوزه‌های مهم، حوزه‌ی گیاهان دارویی است و با توجه به این که این حوزه رو به رشد است و کشور ما نیز پتانسل بالایی را در این زمینه دارد، باید انرژی‌مان را علاوه بر تحقیق کاربردی به سمت تولید فناوری و تجاری سازی آن کنیم.
رییس جهاددانشگاهی در ادامه خاطرنشان کرد: یکی از فعالیتهای مهم جهاددانشگاهی، ایجاد اشتغال، درآمدزایی و تجاری‌سازی فناوری و توجه به جامعه‌ی گیاهان دارویی است.
در پایان از زحمات دوران خدمت دکتر رضازاده رییس سابق پژوهشکده گیاهان دارویی تقدیر و تشکر به عمل آمد.
 

منبع:روابط عمومی پژوهشکده گیاهان دارویی جهاددانشگاهی

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7