کد خبر: 4494| تاریخ انتشار: چهارشنبه ، ۵ تیر سال ۱۳۹۸ | ساعت ۱۰:۱۳:۰ | تعداد بازدید: ۶۸۱۲

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی درمراسم دیدار با مادر شهید مصطفی موسوی جوان‌ترین شهید مدافع حرم گفت: سازمان تبلیغات اسلامی باید مانند سنگری باشد که پیام شهدا را به گوش جامعه برساند.
مادر شهید مصطفی موسوی به مناسبت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی با حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در دفتر حوزه ریاست این سازمان دیدار و گفتگو کرد.
در ابتدای این دیدار مادر شهید مدافع حرم مصطفی موسوی با بیان اینکه شهادت را به بها می‌دهند اظهار داشت: باید بهای شهادت را پرداخت کرد تا لیاقت این توفیق و نعمت الهی نصیب شود.
وی با اشاره به این مطلب که شهید موسوی علاقه زیادی به کتاب و کتاب خوانی داشت تصریح کرد: شهید موسوی وصیت کرد که اگر برنگشت تمام کتاب‌هایش را به کتابخانه یک مدرسه اهدا کنند.
در ادامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اذعان داشت: خانواده‌هایی که فضایی متعالی ایجاد می‌کنند تا چنین شخصیت‌های نورانی مانند شهید موسوی در این محیط رشد و نمو داشته باشند منشأ برکت هستند.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی افزود: آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها، کتاب و تبلیغات نوین و سنتی همه اینها ابزاری برای تبلیغ اسلام ناب، اسلام عاشورایی و پیام سید الشهداء علیه السلام هستند و کار کارستان، کارپرفایده، عینی، تبلیغی و واقعی؛ کاری است که شهدا انجام دادند.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: دراین شرایط که دشمن درحال بمباران فرهنگی و رسانه‌ای نسل جوان است سازمان تبلیغات اسلامی باید مانند سنگری باشد که پیام شهدا را به گوش جامعه برساند.
گفتنی است، در پایان این مراسم مادر شهید مصطفی موسوی کتاب «بیست سال و سه روز» را که درمورد زندگی این شهید نوشته شده به رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اهدا کرد.
منبع: سازمان تبلیغات

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7