کد خبر: 24069| تاریخ انتشار: چهارشنبه ، ۲۰ دی سال ۱۴۰۲ | ساعت ۱۵:۵:۰ | تعداد بازدید: ۵۷۵

مدیر جامعةالزهرا(س) انتصاب خانم فرهمندپور به عنوان «رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده» را تبریک گفت.
خانم سیده زهره برقعی مدیر جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها با ارسال پیامی، انتصاب خانم فهیمه فرهمندپور را به سمت «ریاست شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده» تبریک گفت.

در این پیام آمده است:
حضور محترم سرکار خانم فهیمه فرهمندپور (زیدعزّها)
سلام علیکم
با احترام، بدین‌وسیله انتصاب شایسته سرکارعالی به سمت «ریاست شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده» که نشان از توانمندی و تجربه گرانقدر حضرتعالی است، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و برای شما و اعضاء محترم آن شورا، موفقیت، رشد و بالندگی روزافزون آرزومندم.
مستحضرید که مؤسسه علمی، پژوهشی، حوزوی و بین‌المللی جامعةالزهرا علیهاالسلام در سال 1363به فرمان معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(قدس سره) بنیان نهاده شد و هم اکنون نیز به‌عنوان بزرگ‌ترین حوزه علمیه خواهران جهان تشیع مورد عنایت ویژه رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای مدظله‌العالی است و فراگیران علوم اسلامی از بیش از 80 کشور جهان در آن به تحصیل علم اشتغال دارند.
این مؤسسه همچون گذشته آماده‌ همکاری با تمامی نهادهای انقلابی و سازمان‌های کشوری و لشکری می‌باشد تا همگام با بخش‌های فرهنگی و اجتماعی کشور، گامی در جهت تقویت بنیه دینی و فرهنگی خانواده‌ها و تأمین امنیت ذهنی و فرهنگی اقشار مختلف، به ویژه در حوزه بانوان و دختران برداشته شود.
از درگاه خداوند منان، توفیقات روزافزون همراه با توجهات حضرت ولیّ‌عصر عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف برای سرکارعالی و همکاران محترم مسئلت دارد.

منبع:خبرگزاری حوزه

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7