کد خبر: 22407| تاریخ انتشار: سـه شنبه ، ۲۶ اردیبهشت سال ۱۴۰۲ | ساعت ۱۰:۲۵:۰ | تعداد بازدید: ۶۴۱

دبیر ستادعلم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت:مصوبه شورا در خصوص سیاست‌های سنجش و پذیرش قطعی و لازم‌الاجراست، مجلس نیز کمک کرده و نیاز داریم این همدلی ادامه داشته باشد.


دکتر رجبعلی برزویی دبیر ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی در اخبار نیمروزی یکی از شبکه های تلوزیونی، با اشاره به مصوبه سیاست های سنجش و پذیرش شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص سیاست های سنجش و پذیرش در آزمون سراسری ورود به دانشگاه سال ۱۴۰۲ و سال های بعدی قطعی و لازم اجرا است.
وی ادامه داد: این مصوبه که از سال گذشته مصوب شد، کاملاً درحال اجرا است، آموزش‌وپرورش و سازمان سنجش آموزش کشور تمام زیرساخت‌های لازم را فراهم کرده اند.
دبیر ستاد علم و فناوری افزود: سازمان سنجش حتی یک آزمون را برگزار کرده، آموزش‌وپرورش تمام کارها برای ایجاد سوابق تحصیلی، و آزمون‌های استاندارد را انجام داده و دولت حمایت‌های لازم از مصوبه مذکور داشته است و مجلس نیز کمک کرده و نیاز داریم این همدلی با مجلس شورای اسلامی ادامه داشته باشد همه نسبت‌به این مصوبه حمایت لازم را داشته اند.
وی ادامه داد: دبیرستان‌ها و مدارس بسیار شاخص و خوش‌نام مرتب تماس گرفته و از این مصوبه حمایت می‌کنند، جامعه خود را برای این کار آماده کرده است و یقیناً یک تحول عظیمی در آموزش‌وپرورش و نظام تربیتی، و نظام تعلیم‌وتربیت ما شکل خواهد گرفت.

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7