کد خبر: 21638| تاریخ انتشار: چهارشنبه ، ۱۶ آذر سال ۱۴۰۱ | ساعت ۹:۳۸:۰ | تعداد بازدید: ۴۷۴

اجلاسیه همایش ملی «فرهنگ و برنامه هفتم توسعه، تحول برای پیشرفت» با سخنرانی صاحب نظران عرصه فرهنگ همراه با میزگردهای برگرفته از مقالات برگزار می شود.
همزمان با تدوین نخستین برنامه توسعه در گام دوم انقلاب اسلامی با مشارکت متولیان و پژوهشگران حوزه توسعه، اجلاسیه همایش ملی «فرهنگ و برنامه هفتم توسعه، تحول برای پیشرفت» با همکاری مرکز تحقیقات اسلامی مجلس و با سخنرانی صاحب نظران عرصه فرهنگ همراه با میزگردهای برگرفته از مقالات برگزار می شود.
اجلاسیه همایش ملی «فرهنگ و برنامه هفتم توسعه، تحول برای پیشرفت» در روز پنج شنبه 17 آذرماه و در ساعت 8 تا 12 در سالن اجتماعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تهران برگزار می شود.
در این اجلاسیه آقای دکتر اسماعیلی وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، حجت الاسلام و المسلمین پارسانیا عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی،آقای علیرضا علی احمدی معاون امور علمی فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه و آقای رفیعی آناتی رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی سخنرانی خواهند کرد.
از صاحب نظران، اساتید، نخبگان و کارشناسان محترم جهت حضور در این همایش تقاضا می‌شود جهت هماهنگی برای حضور، نام و کد ملی خود را به شماره 09393906174 پیامک کنند.

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7