کد خبر: 17818| تاریخ انتشار: سـه شنبه ، ۲۹ تیر سال ۱۴۰۰ | ساعت ۱۱:۳۵:۰ | تعداد بازدید: ۱۱۵۵

دکتر منصور غلامی،وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، در نشست کارگروه صندوق‌های پژوهش و فناوری اعلام کرد: عملکرد این کارگروه یکی از مسیرهای تحقق آرمان‌های حوزه علم و فناوری در کشور است .
دکتر غلامی در خصوص روند تشکیل کارگروه صندوق‌های پژوهش و فناوری اظهار داشت: این کارگروه در راستای هدایت و پیشبرد اهداف حوزه علم و فناوری در کشور شکل گرفته که امیدواریم همه اعضا نیز در دوره بعد هم با کوله‌باری از تجربیات خوب به پیشبرد امور کمک کنند.
وزیرعلوم رضایت کارگروه صندوق‌های پژوهش و فناوری از عملکرد این حوزه را حاصل حضور، تلاش، همفکری، اظهارنظر و دخالت‌های عالمانه دکتر وحدت دبیر کارگروه و سایر اعضا اعلام کرد و افزود: در این مجموعه، جوانان مطلع و با تجربه‌ای حضور دارند که نسل‌های پایین‌تر را در حوزه‌های علم و فناوری تقویت می‌کنند و همه ارکان کشور با حضور نیروهای جوان تلاشگر و مطلع، بهتر از پیش به جلو خواهند رفت.
دکتر غلامی گفت: حتماً در آینده همکاران ما در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به این کارگروه به عنوان کارگروهی که در اثرگذاری تلاش‌های علمی و فناوری در حوزه‌های مختلف موثر بوده است، نگاه می‌کنند، چرا که ما شاهد تاثیر کارگروه و حمایت صندوق‌های پژوهش و فناوری در بخش علم و فناوری هستیم.
وی تصریح کرد: برای اینکه به تکامل علم و فناوری در جامعه برسیم، کارگروه صندوق‌های پژوهش و فناوری را باید به عنوان یکی از مسیرهای تحقق ایده‌ها و آرمان‌های این حوزه و پاسخ به نقدهایی که وجود دارد، تلقی کنیم.

منبع: اداره کل روابط عمومی وزارت علوم

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7