چرا روش، گوهر دانش است؟ چرا گذشتگان، روش را گوهر دانش نمی دانستند؟ چه پیشامدی رخ داد که روش مقامی بلامنازع یافت؟ حمید طالب زاده در همایش روش شناسی علوم انسانی به بیان پاسخ این سوالات پرداخت.
دبیر شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: ۳۰۰ دانشیار و استاد تمام از دانشگاههای کشور با حضور در کارگروههای ۱۶ گانه این شورا تاکنون حدود ۹۰ برنامه درسی را برای سه مقطع تحصیلی بازنگری کردهاند.
دکتر حمید طالب زاده گفت: علامه طباطبایی از زندگی عملی و حیات به عنوان محور سخن می گویند؛ در اینجا است که یک فیلسوف اسلامی برای اولین بار از زندگی شروع میکند.
تهران، خیابان طالقانی، شماره 436
کدپستی: 1591814313(+9821) 66976601 - 7
info@sccr.ir www.sccr.ir