مسئولان برگزارکننده نمایشگاه مجازی قرآن برای جذب بیشتر شهروندان از طریق اپراتورهای تلفن همراه اقدام به ارسال پیامک حاوی لینک نمایشگاه برای حدود ۴۰ میلیون مخاطب کردند و حدود ۱۵۶ هزار نفر از طریق این لینک مراجعه کردهاند.
در نشست نقد و بررسی نخستین نمایشگاه مجازی قرآن بر این موضوع تأکید شد که قرآن جایی در اولویتهای اول تا پنجم حوزههای مختلف فرهنگی ندارد، همچنین از خرید ۹ هزار کاربر از نمایشگاه قرآن خبر داده و اعلام شد که از بین حدود ۴۰ میلیون پیامک ارسالشده به مردم در ایام برپایی نمایشگاه، فقط ۱۵۶ هزار نفر از طریق همان لینک وارد سایت نمایشگاه شدهاند.
تهران، خیابان طالقانی، شماره 436
کدپستی: 1591814313(+9821) 66976601 - 7
info@sccr.ir www.sccr.ir