کد خبر: 9783| تاریخ انتشار: چهارشنبه ، ۱۸ دی سال ۱۳۹۸ | ساعت ۱۰:۵۲:۰ | تعداد بازدید: ۲۸۴۷

دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، با صدور پیامی از اقدام شجاعانه فرزندان ملت ایران در سپاه پاسداران در پاسخ به جنایت آمریکا در به شهادت رساندن سردار سپهبد پاسدار قاسم سلیمانی و همراهانش تقدیر کرد.
به گزارش مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، متن کامل این پیام به شرح ذیل است:
 
بسم الله القاصم الجبارین
دست پرقدرت فرزندان رشید و شجاع ملت ایران در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وعده "انتقام سخت" از جنایت ددمنشانه دولت تروریست آمریکا در به شهادت رساندن سردار سپهبد پاسدار شهید قاسم سلیمانی و همراهان ایشان را تحقق بخشید و پایگاه نیروهای تروریست آمریکایی در عراق را با شلیک ده‌ها فروند موشک بالستیک در هم کوبید.
این عملیات قهرمانانه که در پاسخ به مطالبه عمومی انتقام از دولت آمریکا صورت گرفت نماد عینی پایان دوران "بزن و دررو" است و همانگونه که رهبر معظم انقلاب «مدظله العالی» بارها فرموده‌اند دشمنان در صورت ارتکاب هرگونه شرارت باید منتظر پاسخ قاطع ملت ایران باشند.
ملت سوگوار و داغ دیده ایران اسلامی با احساس غرور از این عملیات شجاعانه دست فرزندان دلاور و رشید خود را به گرمی می بوسد و بر این بوسه افتخار می‌کند.
دولت متجاوز و تروریست آمریکا هم باید بداند هر گونه شرارت و تجاوز مجدد علیه کشورمان با پاسخ‌های دردناک تر و قاطع تر ملت بزرگ و سرافراز ایران روبرو خواهد شد.
دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جبهه مقاومت، این پیروزی بزرگ را که مصداق آیه شریفه «ان اوهن البیوت بیت العنکبوت» است را به حضرت بقیه الله الاعظم «عج» و نائب ایشان حضرت آیت الله خامنه ای «مدظله العالی» و همه ملت ایران تبریک گفته و تاکید می کند آحاد ملت غیور ایران اسلامی آماده مقابله با هرگونه شرارت و تجاوز دولت تروریست آمریکا هستند.

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7