کد خبر: 6889| تاریخ انتشار: چهارشنبه ، ۱ آبان سال ۱۳۹۸ | ساعت ۱۲:۲۵:۰ | تعداد بازدید: ۶۱۵۰

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: هدف از راه اندازی برج‌های فناوری و تشکیل مرکز نوآوری برای هر یک از دانشکده‌های علوم مختلف استفاده از تخصص اساتید و فارغ التحصیلان و همچنین افزایش مهارت آنها در حوزه نوآوری است که می‌تواند اقتصاد کشور را متحول کند.
سید احمد معتمدی رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اشاره به نقش محوری مراکز نوآوری در مهارت افزایی دانشجویان گفت: یکی از رسالت‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر در اجرای منویات مقام معظم رهبری در راستای اقتصاد مقاومتی و رونق تولید است که در این رابطه گام های خوبی را برداشته‌ایم که راه اندازی مراکز نوآوری می‌تواند اقتصاد کشور را متحول کند.
*  نیاز امروز جامعه ما نوآوری در زندگی است 
وی افزود: فارغ التحصیلان در مراکز نوآوری با توجه به کارکردی که دارند می توانند در مدت زمان کوتاهی به دستاوردهای تازه و جدید برسند از طرفی باید بگویم نیاز امروز جامعه ما نوآوری در زندگی است که باید توسط دانشگاه ایجاد شود.
* مراکز نوآوری مسیری برای جهش علمی است
معتمدی تصریح کرد: افتتاح یک مرکز نوآوری برای هر یک از دانشکده های دانشگاه امیر کبیر مسیری برای جهش علمی است که دانشجویان در کنار اساتید داخلی و همچنین مبتکران خارج از دانشگاه می توانند توانایی خود را در رشته تحصیلی شان نشان دهند.
*  تا پایان سال 18 دانشکده صاحب مرکز نوآوری می شوند
وی ادامه داد: دانشگاه امیرکبیر تا کنون در 5 دانشکده خود مرکز نوآوری راه اندازی کرده است که این تعداد تا پایان سال به 18 دانشکده خواهد رسید.

منبع:فارس

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7