کد خبر: 6881| تاریخ انتشار: پنـج شنبه ، ۲۵ مهر سال ۱۳۹۸ | ساعت ۸:۴۷:۰ | تعداد بازدید: ۵۵۹۶

نخستین جلسه «کمیته دستگاهی کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره در دانشگاه بجنورد» با حضور دکتر علی‌اکبر مسگر، معاون هیأت حمایت از کرسی‌های نظریه‌پردازی، نقد و مناظره، دکتر احمد محقر رئیس دانشگاه بجنورد، رؤسای دانشگاه‌های استان و اعضای کمیته دستگاهی در محل تالار ملک الشعرای بهار دانشگاه بجنورد برگزار گردید.
به گزارش مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهگی به نقل از روابط عمومی دانشگاه بجنورد؛ در آغاز جلسه دکتر احمد محقر، رئیس دانشگاه بجنورد، این رویداد را آغاز فرخنده‌ای بر حوزه پر‌اهمیت آیین گفتگو دانست و ابراز امیدواری کرد با آغاز به کار این کمیته، زمینه نقد و نظر علمی به شایستگی فراهم آید. دکتر علی اکبر مسگر نیز ضمن ارائه‌ی پیشینه‌ای از طرح کرسی‌های «نظریه‌پردازی، نقد و مناظره»، از اهمیت موضوع نظریه‌پردازی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی سخن گفت و به تشریح وظایف هیأت حمایت از کرسی های نظریه پردازی و شوراهای تابعه‌ی آن پرداخت.
در این نشست رؤسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان به ارائه دیدگاه‌ها و پیشنهادات خویش پرداختند و در پایان، حکم ریاست کمیته دستگاهی دانشگاه، از سوی دکتر علی اکبر مسگر، تقدیم به دکتر احمد محقر رئیس دانشگاه گردید.

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7