کد خبر: 5257| تاریخ انتشار: شــنـبـه ، ۹ شهریور سال ۱۳۹۸ | ساعت ۱۰:۶:۰ | تعداد بازدید: ۷۰۵۳

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به اینکه کارآمدی فرهنگستان‌ها در آینده افزایش می‌یابد، گفت: طراحی‌های جدید برای دستیابی به کارایی لازم فرهنگستان‌ها درحال شکل‌گیری است.
دکتر محمدرضا مخبر دزفولی افزود: در فرهنگستان‌ها تلاش‌هایی برای کارآمدی صورت گرفته اما هنوز تا وضع مطلوب و کارایی لازمی که ما توقع داریم، فاصله دارند.
وی بیان کرد: انتظار می رود با بررسی‌ و طراحی‌های جدیدی که از نظر اساسنامه و ساختارهای گوناگون در حال شکل‌گیری است، کارآمدی فرهنگستان‌ها نیز در آینده بیشتر شود.
عضو فرهنگستان علوم پزشکی همچنین در خصوص کارآمدی دولت نیز افزود: مهمترین دغدغه‌ای که امروز وجود دارد که دولت ما و مسئولان ما را هر چه کارآمدتر می‌کند این است که باورمان باشد ظرفیت‌های بسیاری در کشور هم از نظر نیروی انسانی و هم از نظر منابع طبیعی و توانمندی‌های گوناگون داریم، این‌ها را اگر به خوبی استفاده کنیم کارایی کشور، مردم و دولتمان چند برابر می‌شود.
مخبر دزفولی افزود: ضمن اینکه هفته دولت را باید قدر بدانیم، یادمان باشد باورمان اول به خودمان باشد، امیدمان را به بیگانگان قطع کنیم و با تلاش همه جانبه و استفاده از ظرفیت‌های خدادادی سخت افزاری، نرم افزاری و مغز افزاری که در داخل کشور داریم، حرکت رو به پیشرفت کشور را در گام دوم محقق کنیم.
منبع: ایرنا

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7